لاجیتک پرزنتیشن ریموت جدیدی را به بازار معرفی کرده است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای حضار و ارائه دهنده به وجود آورد. پرزنتر Logitech SPOTLIGHT یک ریموت کوچک و باریک است که نه تنها به شما در جلو و عقب بردن اسلایدهایتان در طول ارائه کمک می‌کند، بلکه می‌تواند با افکت‌هایی نظیر Spotlight, Magnify و Circle به شما در جلب نظر حضار به نقطه‌ای خاص و به حضار در خواندن ساده‌تر محتویات اسلاید شما کمک کند. همچنین می‌توانید به شکل محدودی از آن به عنوان ماوس استفاده کنید و کنترل کامپیوتر خود را در زمان ارائه به دست بگیرید.

ویژگی‌های فیزیکی

پرزنتر

ابعاد این پرزنتر 1.21*2.79*4.03 سانتی‌متر است و وزن آن تنها 48 گرم است. کناره‌های این ریموت گرد هستند و با راحتی در دست شما قرار می‌گیرند. در پایین این ریموت دانگل USB آن برای اتصال به کامپیوتر قرار دارد و در فرورفتگی آن پورت USB Type-C آن قرار دارد که برای شارژ دستگاه است. این دستگاه با یک بار شارژ می‌تواند تا 3 ماه شارژدهی داشته باشد. پرزنتر Logitech SPOTLIGHT می‌تواند با دانگل USB و یا با بلوتوث به کامپیوتر شما متصل شود.

کاربری پرزنتر

کاربری این دستگاه بسیار ساده است. این پرزنتر دارای 3 دکمه است. یک دکمه بزرگ فرورفته تا تشخیص آن بدون نگاه کردن به آن نیز امکان پذیر باشد، این دکمه شما را به اسلاید بعدی می‌برد. دکمه‌ای کوچکتر در پایین این دکمه که شما را به اسلاید قبلی بر می‌گرداند.

اما جالبترین دکمه که کنترل کننده ویژگی‌های خاص این پرزنتر نسبت به پرزنتیشن ریموت‌های دیگر است، دکمه بالایی این ریموت است که با نرم‌افزار Logitech Presentation تنظیم می‌شود و دسترسی به 3 نوع اشارهگر را به شما می‌دهد.

قابلیت SpotLight این پرزنتر که با تاریک کردن صفحه و روشن نگه داشتن دایره‌ای از تصویر می‌تواند تمرکز افراد را به سمت منطقه روشن جلب کند. سایز این دایره از طریق نرم‌افزار قابل تنظیم است.
پرزنتر
قابلیت Magnify که با زوم کردن سطح یک دایره روی تصویر مانند یک ذره‌بین می‌تواند به نمایش برخی از جزئیات به شما کمک کند.
پرزنتر
قابلیت Circle که با کشیدن دایره‌ای تو خالی و رنگی به اطلاعات خاصی اشاره می‌کند.

پرزنتر

با نگه داشتن دکمه سوم این قابلیت‌ها فعال می‌شوند. همچنین می‌توانید با 2 بار فشار دادن این دکمه به صورت پشت سر هم عملکرد این دکمه فعال را تغییر دهید. همچنین یک بار کلیک این دکمه به عنوان کلیک چپ شناساییمی‌شود، پس می‌توانید اگر دکمه پخش ویدئو یا لینکی در تصویر خود دارید با این دکمه آن را فعال کنید.

در پایان نیز ویدئوی معرفی پرزنتر Logitech SPOTLIGHT توسط لاجیتک را می‌بینیم.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *