رشد چشمگیر سهام لاجیتک در سال 2018 نشان از روند رو به رشد و پیشرفت بی وقفه این کمپانی بزرگ در سال های آتی می دهد.

سهام شرکت لاجیتک (NASDAQ:LOGI) در گزارش درآمد سه ماهه سوم سال مالی در سال 2018 حدود 11 درصد افزایش داشت. علاوه بر این میزان فروش محصولات لاجیتک در سال 2017 نسبت به سال پیش حدود 18 درصد رشد داشته است.
در زمینه گیمینگ Gaming و اسپیکر تلفن همراه که به Speaker Phone معروف است، به ترتیب به میزان 57 و 34 درصد رشد داشته است . علاوه بر این، میزان فروش تجهیزات گیمینگ ASTRO نسبت به تمام میزان فروش یک چهارم اول بیش از میزان انتظار بود که 4 درصد از میزان کل فروش یک چهارم سوم را به خود اختصاص داد.

جدیترین محصولات لاجیتک در سال 2017
اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز با عنوان BLAST و MEGABLAST که با هدف افزایش تنوع در اسپیکر های قابل حمل (Portable) لاجیتک تولید شدند. از توانایی این محصولات می توان به کنترل صوتی از طریق ALEXA VOICE و اتصال از طریق وای فای و بلوتوث اشاره کرد. این محصولات مانند نسخه های مشابه خود یعنی MEGABOOM و BOOM 2 ضد آب ، ضد ضربه و دارای طول عمر زیاد باطری می باشند.

محصول بعدی هندزفری و ایرفون JAYBIRD RUN است. این هدست به صورت انحصاری برای ورزشکاران ساخته شده است. این محصول ضد عرق، ضد آب و دارای چهار ساعت طول عمر باطری است. RUN با پاور بانک همراه خود در مجموع می تواند 8 ساعت شارژ داشته باشد.

در بخش گیمینگ و کیبورد نیز می توان به کیبورد کرفت، و هدست ASTRO A20 که برای سیستم  های مختلف PS4، PC و XBOX  طراحی شده اند اشاره کرد. در زمینه ماوس و اشاره گرها نیز می توان به ماوس لاجیتک MX ERGO که از نوع ماوس های ترک بال Trackball است اشاره کرد.

در نهایت فروش خالص لاجیتک معادل 812 میلیون دلار بود که بیشترین میزان فروش یک چهارم تا بدین جا بوده است.
از آمار های دیگر می توان افزایش فروش تا میزان 25% محصولات VC و 34% اسپیکر تلفن همراه  Speaker Phone P710E را نام برد.

از افزایش آمار فروش در کشور ها نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 30% آمریکا
  • اروپا ،خاورمیانه و آفریقا 2%
  • آسیا و اقیانوسیه 23%

در پایان می توان گفت که روند رو به رشد لاجیتک نشان از کیفیت محصولات و رضایت مشتریان در نقاط مختلف دنیا دارد. کسب این رضایت نیز بی شک بدون در نظر گرفتن معیار هایی مانند کیفیت نهایی تولید، قیمت مناسب و متناسب با کیفیت کالا و رفع نیاز مشتریان میسر نخواهد بود. اسپیرو به عنوان نماینده انحصاری خانواده محصولات لاجیتک در ایران نیز مفتخر به عرضه این برند به ایرانیان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *