فرمان بازی لاجیتک جی مدل logitech G G920 به دستگاه های Xbox One ،PC متصل می شود. این محصولات به صورت فرمان، پدال و دنده تولید شده اند.

با دو موتور قدرتمند در فرمان ماشین می توانید باز خورد دقیقی از شبیه سازی و تاثیر حرکت خودرو در شرایط مختلف را احساس می کنید. چرخش 900 درجه سمت چپ به راست که معادل دو و نیم دور می باشد، به شما اجازه شبیه سازی کامل داخلی خودرو مخصوصا در پیچ های تند را می دهد. دسترسی به تمامی دکمه های کنترل بر روی فرمان تمامی نیاز شما به دسته را بر طرف می کند.علاوه بر دنده ای که به صورت جداگانه می توانید تهیه کنید تا شرایط واقعی خودرو را شبیه سازی کنید، نوع دیگری از دنده نیز بر روی فرمان است که برای ماشین های خاص نیز در شرایط واقعی به همین صورت است. در واقع در هر دو صورت شما کنترل دستی دنده را در اختیار خواهید داشت.

جنس پدال تمام استیل می باشد و وزن آن به صورتی است که کاملا شبیه به پدال های خودرو می باشند. جنس بخش زیرین پدال از پلاستیک است و در چهار گوشه آن پایه های پلاستیکی قرار داد که پس از قرار گیری بر روی سنگ یا پارکت در هنگام استفاده سر نخورد. سطح غیر مسطح پدال و طراحی ارگونومی آن باعث می شود تا خستگی در هنگام بازی در قسمت کف پا نداشته باشید.

لاجیتک بعد از شنیدن تمامی نظرات درباره فرمان بازی به مدت چهار سال، تمامی نظرات مثبتی که باعث بهبود و پیشرفت این تجهیزات می شد را تفکیک و آن ها را در فرمان گیمینگ جدید خود اجرایی کرد.
لاجیتک G920 اولین محصول برای Xbox ONEاست. ساخت این فرمان ترکیبی که قابلیت اتصال به هر دو دستگاه ایکس باکس و کامپیوتر را داشته باشد، در حقیقت بعد از درخواست های بسیار مکرر علاقه مندان به بازی و محصولات لاجیتک از این شرکت صورت گرفت. جهت مشاهده تست این فرمان با بازی FORZA، این ویدئو را در کانال آپارات اسپیرو مشاهده کنید.

نظرات (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *