لاجیتک در جمع خلاق ترین کمپانی های سال 2018 از سوی سایت و مجله ماهنامه Fast Company به عنوان 10 کمپانی خلاق برتر جهان انتخاب شد. موضوعات مورد بررسی این مجله مشهور امریکایی در زمینه تکنولوژی، تجارت و طراحی است.

خلاقترین کمپانی های معرفی شده در جهان از سوی این نشریه معتبر در سال 2108 به ترتیب عبارتند از:

  • Wolff Olins: فعالیت این شرکت به عنوان یک شریک تجاری خلاق با رهبران بلند پرواز که می خواهند کسب و کارهای رضایت بخش را طراحی کنند شکل می گیرد. این فعالیت در بخش هایی از جمله فناوری، فرهنگ، خرده فروشی، انرژی و آب و برق، رسانه ها و غیر انتفاعی کار می کند.
  • Audi: شرکت کمپانی که برای کمتر کسی نا شناخته است در این لیست جایگاه دوم را کسب کرد. آئودی کمپانی ساخت خودرو های لوکس است که در سال 1910 در آلمان تاسیس شد.
  • Planned Parenthood Federation of America: این موسسه در زمینه سلامت و بهداشت از سال 1916 به فعالیت پرداخته است.
  • Marriott: این شرکت یکی از معروف ترین کمپانی های فعال در زمینه هتل است.
  • Ikea: برند مشهور جهان در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان است.

تا این جا پنج شرکت مطرح جهان در سال 2108 را به ترتیب بررسی کردیم. برای مطالعه بیشتر و آشنایی با بقیه شرکت ها در این لیست 10 نفره می توانید به سایت Fast Company مراجه کنید. اما نکته بسیار جالب بعد اعلام این که کیبورد گیمینگ و اسپیکر بلوتوث های آلتیمیت ایرز برترین محصولات سال 2018 شدند اینک با قرار گرفتن لاجیتک در لیست 10 شرکت خلاق 2108 افتخاری جدید برای این کمپانی محسوب می شود.

  • لاجیتک: همانطور که می دانید شرکت لاجیتک در سال 1981 در سوئیس تاسیس شد. لازم به ذکر است که بیشتر شهرت اولیه این شرکت با تولید ماوس های کامپیوتری آغاز شد. بعد از آن شروع به فعالیت در زمینه اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز، هندزفری، وب کم، تجهیزات ویدئو کنفرانس و وسایل خانه هوشمند فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاظر فعالیت این شرکت در حدود 100 کشور جهان از جمله ایران به نمایندگی انحصاری اسپیرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *