لاجیتک رکورد جایزه طراحی در سال 2017 را با ثبت 19محصول به عنوان برترین محصولات در زمینه طراحی را از آن خود کرد. لاجیتک بار دیگر و دوباره مورد توجه انجمن طراحان قرار گرفته است. محصولات لاجیتک Logitech، لاجیتک جی Logitech G، جی برد Jaybird و آلتیمیت ایرز Ultimate Ears مفتخر به دریافت جایزه طراحی برتر در سال 2017 شدند.

محصولاتی از لاجیتک که مفتخر به دریافت این جایزه شدند عبارتند از:

 

همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید مجموعه ای از محصولات در دسته بندی مختلف شامل، کیبورد، وب کم، محصولات لاجیتک جی که در دسته گیمینگ قرار می گیرند را نیز شامل می شود.

این هفتمین سال متوالی است که لاجیتک به دلیل طراحی برتر انتخاب می شود. همچنین به عنوان دومین سال متوالی است که رکورد بیشترین میزان محصولی که این جایزه را به خود اختصاص می دهد از آن خود می کند. جوایز

GOOD DESIGN Awards هر ساله به بهترین طرح ها و محصولات جدید توسط موزه معماری و طراحی شیکاگو Athenaeum در همکاری با معماری اروپای مرکزی ، هنر، طراحی و مطالعات شهری اعطا می شود. این یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برنامه های طراحی صنعتی در جهان است که در حال حاضر 67 سالگی خود را پست سر می گذارد.

ما افتخار می کنیم که مجددا در میان افراد برتر در سال 2017 حضور داریم. عرضه محصولات برتر دنیا از طریق اسپیرو به عنوان نماینده انحصاری لاجیتک و بیاند در ایران تجربه استفاده از محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان با گارانتی معتبر را از طریق این شرکت می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *