ماوس MX MASTER 2S با قابلیت اتصال به سه دستگاه یکی از چندین ویژگی منحصر به فرد این محصول است که نتیجه آن گذاشتن قابلیت های فراوان در اختیار کاربران است. یکی از مهمترین ویژگی های ماوس MX MASTER 2S را می توان به توانایی اتصال به دو صورت، یعنی از طریق بلوتوث و دانگل یونیفای اشاره کرد. که اگر سیستم شما بلوتوث نداشته باشد می توانید با استفاده از دریافت کننده یونیفای به سیستم متصل شوید. معمولا این کاربرد بین لپ تاپ و یک کامپیوتر خانگی (PC) بسیار مورد استفاده قرار می  گیرد.

 

ماوس MX MASTER 2S با قابلیت اتصال به سه دستگاه

ویژگی اصلی لاجیتک MX Master 2S که در تصویر بالا هم می توانید مشاهده کنید عبارت است از:

  • اسکرول دکمه برای اسلاید به سمت چپ و راست
  • HYPER-FAST اسکرول
  • قابلیت اتصال به دو صورت بلوتوث و گیرنده یونیفای
  • دکمه تغییر اتصال به سه دستگاه به صورت انتخابی،

 

در موارد اتصال به سه دستگاه به صورت همزمانتوانایی دیگر ماوس لاجیتک MX MASTER 2S امکان اتصال همزمان به سه دستگاه است که از طریق دکمه ای که در زیر ماوس قرار دارد می توان دستگاه مورد نظر خود را برای اتصال انتخاب کنید. برای مثال زمانی که دستگاه بر روی شماره یک قرار دارد، میتوان آن را به لپ تاپ و شماره دو را به کامپیوتر رومیزی متصل کرد. اگر از شماره سه استفاه نکنید و بر روی آن کلیک کنید عدد شروع به چشمک زدن می کند و در انتظار Pair شدن یا اتصال به دستگاه دیگر می ماند.

 

ماوس MX MASTER 2S با قابلیت اتصال به سه دستگاه

در نهایت شما می توانید با یک ماوس به چند دستگاه متصل شوید. خوب اولین کاری که بعد از خرید این ماوس باید انجام دهید دانلود اپلیکیشن این محصول است که به شما امکان مدیریت و برنامه ریزی کلید ها را می دهد. نکته بسیار جالب درباره دکمه اسکرول ماوس MX MASTER 2S ، دو مرحله ای بودن و قابلیت Fast Scroll است.

برای درک بیشتر موضوع اسکرول ماوس را به صورت عادی حرکت دهید حال با سرعت اسکرول بکشید و دست خود را از اسکرول بردارید می توانید چرخش با سرعت بسیار زیاد را مشاهده کنید. این خصوصیت در هنگام مشاهده مقالات با تعداد صفحات بالا بسیار به کار می آید.

 

 

ماوس MX MASTER 2S با قابلیت اتصال به سه دستگاه

اما اگر به تصویر سمت چپ نگاه کنید می توانید در ادامه توضیحات با اصلی ترین ویژگی این ماوس یعنی قابلیت FLOW آشنا شوید. برای این کار کافی است که فایل مورد نظر خود را در سیستم اول کپی و در حالی که ماوس خود را به یک سیستم دیگر می کشید بر روی سیستم دوم paste کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که باید نرم افزار ماوس را بر روی هر دو سیستم نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *