هدست USB لاجیتک مدل logitech H340 با اتصال از طریق کابل USB به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار اتصال خود را با سیستم برقرار می کند. این محصول به معنای واقعی Plug & Play است. اتصال به سیستم های PC، لپ تاپ و اکثر ویندوز ها به آسانی نصب کابل است و نیاز به نصب نرم افزار اضافه ای نیست.

نکته بسیار مهم در این محصول دارا بودن میکروفون بر روی گوشی هدست است که امکان مکالمه را نیز برای شما فراهم می کند. چرخش میکروفون در جهت مورد نظر نیز این امکان را به شما می دهد تا جهت آن را تنظیم کنید. علاوه بر این در بخش بدنه آن می توانید با کوچگ و بزرگ کردن اندازه هدست سایز مورد نظر خود را با سر تنظیم کنید. در هنگام برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس، این محصول می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای صدا باشد.

هدست USB لاجیتک مدل logitech h340

صدای استریو

نکته بسیار مهم صدای دیجیتال واقعی این محصول است. بنابراین صدایی که از هدست به کامپیوتر منتقل می شود به صورت دیجیتال به کامپیوتر منتقل می شود. در نتیجه هیچ صدای آنالوگ به دیجیتال وجود ندارد. متراژ بلند سیم این محصول نیز امکان اتصال به سیستم را برای شما فراهم می کند و علاوه برآن امکان حرکت اطراف میز خود را خواهید داشت. نکته بعدی که برای خیلی از کاربران و خریداران مهم است قرار دادن کلید های کنترل بر روی سیم این هدست است.

دکمه های کم و زیاد و دکمه بی صدا کردن میکروفون در هنگام مکالمه بر روی این بخش از کنترل قرار دارد. کیفیت صدای هدست لاجیتک H340 بسیار خوب است. در واقع این محصول برای گیمینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اسفنج استفاده شده در بخش گوشی هدست موجب می شود تا در هنگام اتصال گوشی به گوش فشاری بر روی گوشاحساس نشود. یکی از دلایل این امر نیز طراحی ارگونومی و سازگار با ساختار گوش و وزن کم است. میکروفون هدست بسیار حساس است. و از ویژگی های منحصر به فرد میکروفون می توان به قابلیت کاهش نویز آن اشاره کرد.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *