یک موقعیت تجاری پیش روی بازار کامپیوتر ایران در گردهمایی برگزار شده در شرکت اسپیرو به نمایندگان و فعالان تجاری در این عرصه معرفی شد.

در حضور یکی از مدیران ارشد شرکت‌های اروپایی، تجهیزات ویدئو کنفرانس ارزان قیمت نقطه عطف بزرگی در آینده بازار کامپیوتر ایران بازی خواهد کرد.

اولین گردهمایی رسمی لاجیتک در خصوص معرفی تجهیزات ویدئو کنفرانس Video collabration با حضور راجر والمر نماینده لاجیتک و مدیران عامل شرکت اسپیرو در تاریخ دهم اکتبر 2017 در تهران برگزار شد.

جلسه با معرفی تاریخچه لاجیتک توسط Rogier Volmer مدیر اروپای شرقی، خاورمیانه و افریقا آغاز شد. در ادامه به وجود خلاقیت در تولید محصولات لاجیتک اشاره شد که این خلافیت موجب شده تا لاجیتک از یک پیشگام در تولید محصولات ماوس و کیبورد به صورت انحصاری، مسیر جدیدی در تولید محصولات جدید آغاز کند.

والمر اضافه کرد در همین راستا با توسعه تولیدات محصولات لاجیتک در تجهیزات صوتی و تصویری، ویدئو کنفرانس و بازی بخش عمده‌ای از نیاز بازار از این محصولات را برآورده کرده است.

Rogier Volmer همچنین به تکنولوژی مبتنی بر Cloud ، تجهیزات تصویری و ویدئو کنفرانس لاجیتک اشاره کرد که از بی نیازی این محصولات نسبت به نصب تجهیزات پیچیده و گران قیمت ارتباطات تصویری خبر می‌دهد.

ایشان با اشاره به افزایش روز افزون مکالمات تصویری در دنیا و از طرفی تولید تجهیزات ویدئو کنفرانس از سوی لاجیتک برای شرکت های برتر دنیا نظیر  BMW،adidas  و… ، بازار این محصولات را در اروپا رو به رشد شدید و برای کشور هایی مانند ایران دارای پتانسیل بالا پیش‌بینی کرد.

پیرو بحث‌های مطرح شده از خلاقیت شرکت لاجیتک، جدیدترین محصولات منحصربفرد این شرکت سوئیسی معرفی شدند:

کیبورد Craft  که می‌توان از آن بعنوان انقلابی در تولید کیبورد در نیم قرن گذشته نام برد و اسپیکر‌های بلوتوث آلتیمیت ایرز که اولین اسپیکر پرتابل ضدآب با استاندارد IPX است و در انتها نیز ایرفون‌ های JayBird با رویکرد ورزشی و 100% ضد عرق تولید می‌شوند.

یک موقعیت تجاری پیش روی بازار کامپیوتر ایران

اما در بخش پایانی از رویکرد جدید محصولات و تجهیزات ویدئو کنفرانس رونمایی شد ، از این رو اشاره به آماری با حدود 30 تا 40 میلیون اتاق کنفرانس در دنیا به عنوان بزرگترین بازار عرضه این محصولات شد. نکته جالب تر این که تنها 3 درصد از این جمعیت از تجهیزات به روز ویدئو کنفرانس در دنیا استفاده می کنند.

این بدان معناست که با رشد این محصولات، بازار 97درصدی پیشروی فعالان این حوزه خواهد بود. در ادامه نیز معایب و مزایای تجهیزات ویدئو کنفرانس قدیمی و جدید به این نکته اشاره شد که محصولات جدید نه تنها نیاز به تجهیزات حرفه‌ایی و نصب و راه اندازی ندارند بلکه قیمتی بسیار ارزان‌تر دارند که حتی در شرکت‌های کمتر از 10 نفر نیز قابل استفاده هستند.

تجهیزات ویدئو کنفراس جدید لاجیتک در ایران در مدل‌های Group ،Connect ، BCC950 برای اولین بار از طریق تنها نماینده رسمی و قانونی خود یعنی شرکت اسپیرو، عرضه و پشتیبانی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *