آنباکسینگ کیبورد لاجیتک Logitech K480 Keyboard Unboxing را با اشاره به اینکه شهرت این کیبورد بیشتر به دلیل توانایی اتصال به سه دستگاه است شروع می کنیم. شما می توانید با تغییر کلید، دستگاه مورد نظر خود را برای اتصال به کیبورد انتخاب کنید.

 

آنباکسینگ کیبورد لاجیتک K480 Keyboardبعد از باز کردن پک کیبورد لاجیتک دستورالعمل استفاده از آن در بسته وجود دارد. در قسمت پشت دستگاه در صورتی که درپوش آن را بردارید، می توانید محلی که باتری داخل آن قرار می گیرد را مشاهده کنید.درهمین بخش و در قسمت سمت راست، کلید روشن و خاموش وجود دارد. روی دستگاه دو دکمه به صورت جفت قرار دارد. همانطور بر روی دکمه نیز حک شده است با نگه داشتن کلیدی که بر روی آن کلمه PC نوشته شده است می توانید به دستگاه های کامپیوتر و یا اندروید متصل شوید. و اگر بر روی دکمه ای که بر روی آن i نوشته شده است کلیک کنید می توانید به دستگاه ios متصل شوید.

 

آنباکسینگ کیبورد لاجیتک K480 Keyboard

بعد از نگه داشتن کلید Pc یا ios در هنگامی که چراغ دستگاه به صورت چشمک زن درآمد، کیبورد آماده pair یا جفت شدن با دستگاه دیگر است. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که وارد منوی بلوتوث گوشی خود شوید و به کیبورد k480 متصل شوید. بعد از کانکت شدن می توانید با کلید های کیبورد به بخش Homeگوشی، آهنگ، کم و زیاد صدای گوشی و مهمترین بخش آن یعنی تایپ و کیبورد است.
خود بعد از pair گوشی اندروید خود می توانید گوشی ios خود را نیز به کیبورد متصل کنید. در این بخش دکمه pc را نگه دارید به شما کدی می دهد که باید در گوشی خود آن را وارد کنید تا این دستگاه نیز pair شود.

 

آنباکسینگ کیبورد لاجیتک K480 Keyboard

این دستگاه به راحتی با گوشی اندروید نیز کانکت می شود. شما می توانید با کیبورد از گوشی خود screenshot نیز بگیرید. نکته بسیار مهمی که در طراحی این کیبورد رعایت شده است پایه این محصول است که با قرار دادن آن بر روی میز سر نمی خورد. کیبورد k480 در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود. جهت مشاهده  ویدئو می توانید بر روی کیبورد k480 لاجیتک کلیک کنید.

لازم به ذکر است که در صورت تمایل به اطلاع از جزئیات دقیق این کیبورد بر روی اسامی زیر کلیک کنید تا به صفحه جزئیات محصول بروید و از جزئیات دقیق تری مطلع شوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *