بهترین اسپیکرهای دنیا، با نسل بعدی اسپیکر های Ultimate Ears، BOOM3 و MEGABOOM3، بهترهم شدند. این اسپیکرهای قابل حمل، ضد آب و بلوتوث، با رویه ی فابریکی طراحی شده اند که در لباس های مسابقه ی موتور سواری و بعضی از تجهیزات آتش نشانی استفاده می شود. همچنین این اسپیکر ها دارای دکمه جادویی یا “MAGIC BUTTON” هستند که کنترل مناسبی برای موسیقی شماست. چه در فستیوالی در صحرا باشید یا در استخر، با اسپیکری که موسیقی را قابل حمل تر، با دوام تر و هیجانی تر می کند، متمایز شوید.

با دکمه جدید MAGIC BUTTON می توانید موسیقی تان را از روی اسپیکر کنترل کنید و احتیاجی به تلفنتان نخواهید داشت. همچنین وقتی با برنامه BOOM و MEGABOOM در iOS به اسپیکر خود وصل می شوید، بلافاصله در Apple Music به تمام پلی لیست های خود دسترسی خواهید داشت.

از دیگر قابلیت های BOOM 3 وMEGABOOM 3  می توان به گواهینامه IP67 آنها اشاره کرد که به معنی ضد گرد وغبار بودن علاوه بر ضد آب و ضد ضربه بودن این اسپیکر هاست، که آنها را برای هر شرایطی آماده می سازد. این اسپیکرها دارای برد ۴۵ متر و قابلیت شناور شدن روی آب دارند، پس نگران گم کردن آنها در کف رودخانه نباشید. همچنین این اسپیکر ها با داک شارژ POWER UP نیز برای شارژ به صورت بی سیم کار می کنند.

برنامه های BOOM و MEGABOOM قابلیت هایی را مانند PartyUP که با آن می توانید تا ۱۵۰ اسپیکر را به یکدیگر وصل کنید و اکولایزری کاربردی تا بتوانید موسیقی تان را هر طور که می خواهید تنظیم کنید و قابلیت کنترل اسپیکر از راه دور با رابط کاربری جدید را در اختیار شما قرار می دهد.

BOOM3 و MEGABOOM3 در چهار رنگ Night(مشکی)، Sunset(قرمز)، Lagoon(آبی) و Ultraviolet(بنفش) عرضه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *