بهترین بازی‌های سال 2018 از نظر Gamespot معرفی شدند. تمام بازی های ذکر شده بازی های محبوبی هستند که اگر آنها را بازی نکرده اید، حتما آن ها را پیشنهاد می کنیم. این لیست توسط افراد Gamespot تهیه شده که ساعت ها به مجادله درباره بازی های مورد علاقه خود پرداخته اند.

 

 

بازی‌‌های سال 2018

Monster Hunter World

بار ها گفته شده که این بازی، در دسترس ترین بازی اکشن سری NRG است. این بازی دارای توجه دیوانه کننده ای به جزئیات است که لازم به اعصابی فولادین برای ساعت ها سرچ سریع موضوعات نامفهوم در گوگل و یا کسی که تجربه بسیار زیادی در شکار هیولا ها دارد، دارد و بخش مولتی پلیر این بازی جایی است که این بازی بیشترین درخشش را دارد.

 

بازی‌‌های سال 2018

Dead Cells

در این بازی بازی کن، شخصیت یک سری از سلول های بدن یک جسد در یک سیاهچاله است که کنترل آن را به دست می گیرند و می خواهند از آن سیاهچاله خارج شوند. در نظر این بازی فقط ترکیب ناسازگاری از ایده های آشنا و قدیمی و در بعضی از مواقع بازیافت شده است. اما چیزی که این بازی را از بقیه بازی ها متمایز می کند، هماهنگی بوجود آمده در میان هر یک از عنصر های بکار رفته در این بازی است. این بازی ترکیبی موفق از ایده های فوقالعاده از بازی هایی که از آنها الهام گرفته شده است که به تجربه ای قدیمی و جذاب، روح جدیدی بخشیده است.

 

بازی‌‌های سال 2018

Return of the Obra Dinn

در این بازی شما شخصیت یک کاراگاه را دارید که باید تشخیص دهد که هر کدام از 60 خدمه کشتی چگونه و توسط چه کسی کسته شده اند، با یک ساعت جیبی جادویی کی توانید لحظات قبل از مرگ هر شخص را ببینید و باید جسد به جسد و با اطلاعات موجود باید به این نتیجه برسید که چه کسی مرد، چگونه مرد، آیا کشته شد و چه کسی او را کشت.

 

بازی‌‌های سال 2018

Assassin’s Creed Odyssey

گشت و گذار و Open World بودن، مبارزات، پنهانی به انجام رساندن کار ها و انتخاب دیالوگ ها پایه های اساسی این بازی را تشکیل می دهند. این بازی مجموعه ای از جنگ های تاریخ، پر از شخصیت های مجازی و تاریخی بسیار طبیعی و رودخانه ها و کوهستان ها و شهر ها و جزایر چشم نواز است. این بازی دارای کنترل ها و عملکرد های زیادی است که باید در صورت لزوم به سرعت انجام شوند که در کامپیوتر، نیاز به یک کیبورد حرفه ای مانند G910 Orion Spectrum و 9 دکمه قابل برنامه ریزی آن و سیستم مکانیکی Romer-G آن به شدت احساس می شود تا در مواقع اضطراری به کمکمان بیاید.

 

بازی‌‌های سال 2018

Super Smash Bros. Ultimate

بیش از 70 شخصیت از 30 مجموعه بازی با یک روش مبارزه که هنوز هم جذاب است و سقف توانایی های شخص بازی کننده را محدود نمی کند به علاوه چندین مد بازی که می توانید چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی از این بازی لذت ببرید. در این بازی نکات جذاب بسیار زیادی وجود دارد که در فاصله کوتاه انتشار این بازی و انتخاب بازی سال توانست سریعا نظر افراد را به خود جذب کند.

 

بازی‌‌های سال 2018

Hitman 2

مانند نسخه قبلی این بازی، Hitman 2 می تواند با توجه به عملکرد های مختلف مردم، تجربه های مختلفی را در اختیار آنها قرار دهد. شما می توانید هر کسی که جلوی شما سبز شد را بکشید، یا از کیف دستی تان برای حمل یک اسنایپر استفاده کنید و هدف خود را از فاصله ی زیادی بکشید یا با استفاده از یک پنکه بزرگ در یک صحنه فیلم برداری ادامه داستان را به دست کارگردان برسانید تا فیلم برداری ادامه پیدا کند و در حین فیلم برداری هدف خود را بکشید تا فیلم آن را نیز داشته باشید. برای این بازی می توانید با کمک ماوس G502 و سنسور دقیق HERO 16K آن و دکمه های اضافی، تمامی شلیک هایتان را دقیق کنید و تمامی کنترل های لازمتان را در دسترس و آماده داشته باشید.

 

بازی‌‌های سال 2018

Marvel’s Spider-Man

این بازی، بازی بسیار خاصی است  به این دلیل که این بازی از جهت کیفیت با دو فیلم این سال شخصیت اصلی این بازی رقابت می کند، بدون اینکه با یکدیگر ترکیب شوند. این بازی از کتاب ها، فیلم ها و بازی های قبلی الهام می گیرد. درست است که داستان آن مقداری قابل پیشبینی است اما تجربه ای که از شهر زیبای نیویورک ارائه می دهد بی نظیر است. برای این بازی می توانید با کمک هدست گیمینگ G533 و سیستم صدای DTS HeadPhone:X 7.1 SURROUND SOUND آن صدای محیط را شفاف شنیده و مکان آن را به راحتی تشخیص دهید.

 

بازی‌‌های سال 2018

God of War

از نظر بسیاری، این بازی، بهترین بازی از بازی‌‌های سال 2018 بود؛ و از لحاظ بسیاری، این بازی همان بازی همیشگی است؛ یک بازی اکشن فوق العاده با صحنه های عالی و نبردی که هرچقدر جلو تر می روید سخت تر و جذاب تر می شود. چیزی که جالب است داستان این بازی است که بسیار حالت بزرگسالانه ای دارد؛ مانند Kratos که خدای جنگ است و با نگاه به گذشته خود نیاز به بهتر شدن را در خود می بیند. Kratos دیگر یک موجود وحشی قابل پیشبینی، مانند سری های قبلی این بازی نیست؛ و با این تغییر، ما به دنبال ماجراجویی های هیجان انگیز تری در آینده هستیم. برای این بازی می توانید با کمک هدست گیمینگ G933 Archemis Spectrum و درایور های صوتی Pro-G و تکنولوژی DTS HeadPhone:X 7.1 SURROUND SOUND آن صدای محیط را شفاف شنیده و از کیفیت بالای صدا برداری و افکت های فوقالعاده طبیعی آن لذت ببرید.

 

بازی‌‌های سال 2018

Yakuza 6: The Song of Life

این بازی یک نمایش خاص و عالی از تجربه زندگی در ژاپن مدرن است که حتی اگر تا به حال این بازی را بازی نکرده اید، ارزش امتحان کردن را دارد. داستان آن دراماتیک و صمیمی است و شخصیت های جالبی دارد؛ سیستم مبارزه آن هنوز هم هیجان انگیز است.

 

بازی‌‌های سال 2018

Red Dead Redemption 2

در سال 2010، بازی سال از نظر Gamespot، بازی Red Dead Redemption بود. و حالا، 8 سال بعد این بازی همچنان یکی از بازی های مورد علاقه ما باقی می ماند. ترک John Marston و پیوستن به داستان Authur Morgan  ساده نبود اما RDR2 تمام چیزی بود که می توانستیم در ادامه داستان بخواهیم، این بازی به گونه ای است که حتی بعد از ساعت ها پشت تلویزیون از آن خسته نمی شوید و برای شنیدن تمامی افکت ها و صدا ها نیاز به هدستی سبک وزن مانند هدست گیمینگ G233 خواهید داشت؛ داستان آن ناراحت کننده اما به صورت عجیبی امید بخش است که مستقل از نسخه قبلی این بازی است؛ به همراه جهانی که حتی بعد از تمام کردن بازی هم دل کندن از آن مشکل است؛ و این ها بخشی از دلیل انتخاب این بازی به عنوان بازی‌‌های سال 2018 است.

 

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *