بیاند، برند جدید محصولات فراسو است که به تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر می‌پردازد. این برند‌ مدل‌های فراوانی با قابلیت‌ها و طراحی‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در این مطلب می‌خواهیم تا به معرفی و توضیح قابلیت‌های 5 عدد از بهترین ماوس‌ های وایرلس این برند بپردازیم.

این برند مدل‌های ماوس، کیبورد و ماوس و کیبورد کمبو، هدست، اسپیکر و حتی تجهیزات جانبی فراوانی را به بازار عرضه می‌کند که می‌توانید این مدل‌ها را با کلیک بر روی هر یک از لینک‌های ماوس بیاند، کیبورد بیاند، کمبو بیاند، تجهیزات صوتی بیاند و تجهیزات جانبی بیاند مشاهده نمایید.

بهترین ماوس‌ های وایرلس بیاند

در این مقاله قصد داریم تا شما را با 5 مدل برتر ماوس‌های بیاند آشنا کنیم. برای این کار در ابتدا این مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و سپس به توضیح قابلیت‌های هر مدل خواهیم پرداخت. این مدل‌ها شامل موارد زیر هستند:

همانطور که مشاهده می‌کنید تمامی این مدل‌ها دارای تگ RF هستند؛ ماوس‌های RF یکی از انواع ماوس هستند که در دسته موس وایرلس به کمک موج رادیویی یا Radio Frequency متصل می‌شوند. برخی از ماوس‌های وایرلس مانند ماوس لاجیتک MX Anywhere 2S به کمک فناوری بلوتوث نیز قابلیت اتصال به کامپیوتر را به شما می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر درباره ماوس‌های مختلف پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب مربوط به انواع ماوس را مطالعه نمایید.

ماوس بیاند BM-1322 RF

بیاند BM 1322این ماوس یکی از بهترین ماوس‌ های وایرلس بیاند است و دارای طراحی ارگونومیک و Ambidextrous است تا در دست راحت باشد و قابلیت کار با دست راست و چپ را داشته باشد.

سنسور این ماوس یک سنسور اپتیکال ساخت شرکت PixArt’s است که تولید کننده سنسورهای اپتیکال  برای بسیاری از برندهای ماوس‌های حرفه‌ای از جمله لاجیتک است و دارای قابلیت تغییر DPI ماوس است و دارای ماکسیموم DPI 1600 است.

این ماوس دارای 4 دکمه است و دکمه چهارم آن برای تغییر DPI ماوس تنظیم شده‌است.

ماوس بیاند BM-3333 RF

ماوس بیاند BM 3333ویژگی‌ اصلی این ماوس وجود دکمه‌های سایلت و بی‌صدا مانند ماوس لاجیتک M590 است تا در زمانی که زیاد با ماوس خود کار می‌کنید با صدای کلیک‌های مداوم مزاحم دور و اطرافیان خود نباشید.

همچنین طراحی این ماوس به صورتی است تا در دست راست بسیار راحت باشد و بتوانید به مدت طولانی از این ماوس برای انجام کارهای خود استفاده کنید.

ماوس بیاند BM-1368 RF

ماوس بیاند BM 1368این ماوس نیز مانند ماوس بیاند BM-1322 RF دارای یک سنسور اپتیکال با دقت بالاست، اما برخلاف آن برای گیمیننگ تنظیم شده‌است.

علاوه بر سنسور مخصوص این ماوس دارای 6 دکمه است که می‌توانید آن‌ها را در تنظیمات بای برای انجام کارهای مختلف تنظیم نمایید تا عکس‌العمل سریع‌تری به اتفاقات بازی داشته باشید.

ماوس بیاند BM-3533 RF

ماوس بیاند BM 3533این ماوس نیز یکی از بهترین ماوس‌ های وایرلس بیاند برای گیمینگ است و قابلیت‌های مشابهی با مدل BM-1368 RF دارند، اما تفاوت اصلی آن‌ها در طراحی ظاهری آن‌ها و ابعاد آن‌هاست؛ بدین صورت که مدل BM-3533 RF دارای ابعاد بزرگتری است و مناسب افرادی است که دست‌های بزرگتری دارند.

ماوس بیاند BM-1399 RF

ماوس بیاند BM 1399این ماوس یک ماوس ارگونومیک با طراحی مخصوص دست راست است و دارای سنسور ساخت PixArt’s است و دارای ماکسیموم DPI 1200 است.

این ماوس دارای طراحی ارگونومیک و وزن کم است تا کار با ماوس به مدت طولانی مدت را بسیار ساده کند. همچنین این ماوس وایرلس دارای ماکسیموم رنج 10 متر است و در فواصل نزدیک نیازی به نگرانی درباره قطعی ارتباط ماوس و کامپیوتر نخواهد بود.

در این مطلب با بهترین ماوس‌ های وایرلس بیاند آشنا شدید و می‌توانید تا ماوس‌های مدل‌ دیگر این برند را در بخش ماوس بیاند مشاهده کنید.

همچنین اگر به دنبال ماوسی مناسب برای خود هستید پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید ماوس را مطالعه نمایید تا به انتخاب بهترین گزینه بپردازید.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *