با به پایان رسیدن سال 2019 میلادی و شروع دهه 2020 می‌خواهیم نگاهی به گذشته بیندازیم و بهترین هدست گیمینگ لاجیتک را به شما معرفی کنیم.

هدست گیمینگ لاجیتک ویژگی‌های خاصی دارد که آن ‌ها را نسبت به هدست‌های عادی‌تر و هدست‌های عادی متمایز می‌کند؛ این ویژگی‌ها را می‌توانید در مطلب تفاوت هدست گیمینگ و عادی مطالعه نمایید.

تجهیزات گیمینگ ویژگی‌های خاص خود را دارند که برای کمک به شما در بازی و برد شما طراحی شده‌اند. پیشنهاد میکنیم تا‌ مطلب تأثیر تجهیزات گیمینگ را مطالعه کنید تا با این ویژگی‌ها آشنا شوید.

هدست گیمینگ لاجیتک نیز با توجه به این ویژگی‌ شبیه‌سازی محیط صدای می‌تواند در نتیجه بازی تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین هدست‌های گیمینگ با توجه به کیفیت بهتر میکروفون خود جزء مهمی از تجهیزات مورد نیاز استریمینگ را تشکیل می‌دهند.

به صورت خلاصه بهترین هدست گیمینگ لاجیتک به ترتیب زیر قرار می‌گیرند :

  1. Logitech G935
  2. Logitech G533
  3. Logitech G433
  4. Logitech G432
  5. Logitech G233

در ادامه این مطلب با 5 عدد از بهترین هدست‌های گیمینگ لاجیتک آشنا می‌شویم :

 

هدست گیمینگ لاجیتک

هدست گیمینگ لاجیتک G233 Prodigy

هدست گیمینگ لاجیتک G233 یکی از هدست‌های ارزان‌ قیمت‌تر لاجیتک است. این هدست دارای درایورهای 40 میلی‌متری PRO-G لاجیتک است که قابلیت ارائه صدایی با بیسی عمیق و قدرتمند و در عین حال صدایی با جزئیات بالا و بدون هیچگونه نویز را دارند.

همچنین گوشی‌های این هدست از جنس فابریک قابل تنفس ساخته شده‌اند تا بعد از ستفاده طولانی مدت گوش‌های شما عرق نکند و بتوانید برای مدت طولانی‌ای از این هدست استفاده کنید.

 

هدست گیمینگ لاجیتک

هدست گیمینگ لاجیتک G432

هدست گیمینگ لاجیتک G432 نیز دارای درایورهای PRO-G لاجیتک است، اما قطر درایورهای این هدست 50 میلی‌متر است و قابلیت ایجاد بیس قدرتمندتری را دارد.

همچنین این هدست گیمینگ دارای فناوری DTS HeadPhone:X 2.0 است که می‌تواند با استفاده به همراه کامپیوتر و نرم‌افزار Logitech G HUB به شبیه‌سازی 3 بعدی صدا در فضای بازی بپردازد.

این هدست قابل استفاده به همراه تمامی پلتفرم‌های بازی مانند کنسول‌ها و کامپیوتر هاست؛ اما قابلیت شبیه‌سازی 3 بعدی صدای آن محدود به استفاده به همراه کامپیوتر است که یکی از مزیت‌های استفاده از گیمینگ PC ها است.

 

هدست گیمینگ لاجیتک

هدست گیمینگ لاجیتک G433

این هدست گیمینگ نیز دارای درایورهای PRO-G و فناوری شبیه‌سازی صدای DTS HeadPhone:X است.

اما ویژگی خاص هدست گیمینگ لاجیتک G433 قابلیت استفاده آن به همراه تمامی پلتفرم‌ها و طراحی ماژولار آن است، بدین معنا که به همراه این هدست یک میکروفون قابل جدا شدن، گوشی‌های اضافی با جنس پارچه‌ای متفاوت، DAC خارجی برای اتصال به کامپیوتر و کابل مخصوص آن را  نیز دریافت خواهید کرد.

همچنین این هدست گیمینگ برای گوش دادن به موسیقی نیز مناسب است و به نسبت هدست‌های گیمینگ دیگر صدای بلندتری دارد و می‌تواند به عنوان هدفون روزانه شما نیز تبدیل شود.

تفاوت هدست‌ها و هدفون‌ها در موارد استفاده آن‌ها و برخی از قابلیت‌های آن‌هاست که می‌توانید این ویژگی‌ها و قایلست‌ها  را در مطلب تفاوت هدست و هدفون مطالعه کنید.

 

هدست گیمینگ لاجیتک

هدست گیمینگ لاجیتک G533

هدست گیمینگ لاجیتک G533 یکی از مدل‌های قدیمی‌تر هدست گیمینگ لاجیتک است، اما قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

ویژگی اصلی این هدست گیمینگ لاجیتک اتصال بی‌سیم آن است. استفاده از هدست‌های بی‌سیم مزیت‌ها و معایبی نسبت به استفاده از هدست‌های سیمی دارند که می‌توانید این موارد را در مطلب هدفون بی سیم یا با سیم مطالعه نمایید.

هرچند باید ذکر کنیم که اتصال بی‌سیم این هدست برای عدم وجود لگ در اتصال به کمک گیرنده USB صورت می‌گیرد و نمی‌توانید این هدست را به کمک فناوری بلوتوث به دستگاه‌های همراه خود متصل کنید.

عمر باتری این هدست گیمینگ لاجیتک 15 ساعت است و این هدست گیمینگ دارای یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های شبیه‌سازث صدا به صورت 3 بعدی است که توانایی شبیه‌سازی صدای یک سیستم صوتی خانگی 7.1 را دارد.

 

هدست گیمینگ لاجیتک

هدست گیمینگ لاجیتک G935

هدست گیمینگ لاجیتک G935 برترین و کامل‌ترین هدست گیمینگ لاجیتک جی است که علاوه بر درایور‌های 50 میلی‌متری PRO-G، فناوری DTS HeadPhone:X 2.0 و اتصال بی‌سیم دارای قابلیت‌های زیر نیز هست.

این هدست دارای فناوری LIGHTSYNC RGB است که به کمک آن می‌توانید تا با نورپردازی RGB، ظاهر این هدست را شخصی‌سازی کنید و یا حتی نورپردازی آن را با تصویر زنده نمایش داده شده بر روی مانیتور خود تنظیم کنید و افکت‌های مختلف برای آن تعریف کنید.

این هدست گیمینگ لاجیتک دارای دکمه‌های ماکرو است که به کمک آن‌ها می‌تواندی تا تنظیمات مختلف هدست و یا بازی را به کمک نرم‌افزار Logitech G HUB بر روی آن‌ها تنظیم کنید تا دسترسی سریعی به این تنظیمات داشته باشید.

میکروفون تاشو این هدست دارای کیفیت صدابرداری بالایی است و به نحوی طراحی شده‌است تا با تا کردن کامل آن به سمت بالا در بدنه هدست پنهان می‌شود و غیر فعال می‌شود و با بیرون آوردن دوباره آن میکروفون فعال خواهد شد.

می‌توانید ویژگی‌های کامل این هدست گیمینگ فوق‌العاده را در مطلب بررسی هدست گیمینگ لاجیتک G935 مطالعه نمایید.

اگر قصد تهیه یک هدست گیمینگ مناسب برای خود را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید هدست گیمینگ را مطالعه نمایید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *