محبوبیت بازی فوتبال در بین تمامی مردم فارغ از رنگ و نژاد و سن و جنسیت، موضوعی است که بر همگان واضح و مبرهن است! دنبال کردن بازی‌های لیگ داخلی ایران و بعد لیگ‌های خارجی برای فوتبال دوستان، چیزی فراتر از یک سرگرمی ساده است. بازی فوتبال، عشق، هیجان، خشم و استرس را توامان برای فوتبال دوستان فراهم می‌کند، طوری که بعد از اتمام هر بازی بی صبرانه منتظر تماشای بازی بعدی می‌مانند.
در این بین کل کل‌های دوستانه و کری خواندن‌ها نیز از بخش‌های پرهیجان بازی‌ها هستند که اوقات خوشی را برای این افراد فراهم می‌کنند.

با این اوصاف حتما می‌توانید در نظر بگیرید که رویداد مهمی همچون جام جهانی تا چه حد این افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بازی‌های ملی فارغ از جذب توجه فوتبال دوستان همیشگی، طیف وسیعی از افراد عادی که شاید برای ماه‌ها حتی یک بازی فوتبال ندیده‌اند را نیز به خود جذب می‌کنند.

پروسه انتخاب بازیکنان تیم ملی و برگزاری بازی‌های دوستانه تا دوره‌های آماده سازی و اردوهای تمرینی، همگی مورد توجه مردم قرار داشته و روزها و هفته‌ها درمورد کوچک ترین اتفاقاتی که در تیم رخ می‌دهد بحث و صحبت می‌کنند.

در عین حال، علاوه بر تیم ملی کشورمان، تیم‌های قدرتمندی در جام جهانی وجود دارند که یا به واسطه بازیکنان ارزشمند آن‌ها و یا به دلیل علاقه قلبی افراد، طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند. به دلیل جذابیت‌ بسیار بالای این مسابقات، افراد زیادی علاقه مندند تا این بازی‌ها را با دوستان، خانواده و یا سایر فوتبال دوستان تماشا کنند.
اینجاست که کری خوانی شروع می‌شود و هریک نتیجه بازی را به دلخواه خود پیش بینی می‌کنند تا در نهایت ببینند چه کسی پیش بینی درست را انجام داده است!
همین امر موجب شد تا ما به فکر راه اندازی یک پنل پیش بینی مسابقات بیافتیم که در آن تمام بازی‌های جام جهانی از مرحله گروهی تا مسابقات حذفی، رده بندی و در نهایت فینال در آن قرار داشته باشند و افراد بتوانند در این پنل، به پیش بینی مسابقات بپردازند.

با توجه به تشخیص درست برد و باخت و تعداد گل زده، امتیازی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید میزان مهارت خود در پیش‌بینی و شناخت از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی را محک بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه پیش‌بینی وارد پنل پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی شوید و شانس خود را امتحان کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *