در سال 2014 لاجیتک دست به معرفی ماوس جدیدی با طراحی متفاوت و گنجایش دکمه در ارگونومیک‌ترین مکان‌ها زد، این ماوس تا قبل از معرفی شدن ماوس‌های گیمینگ سری G900 لاجیتک مانند ماوس لاجیتک G903 حرفه‌ای‌ترین ماوس گیمینگ لاجیتک محصوب می‌شد. این ماوس گیمینگ خارق‌العاده، ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Proteus بود.

بروزرسانی: نسل جدید G502 معرفی شد، معرفی لاجیتک G502 X

ماوس‌های گیمینگ ویژگی‌های متفاوتی با ماوس‌های عادی دارند که این تفاوت‌ها را می‌توانید در مطلب تفاوت ماوس گیمینگ و عادی مطالعه کنید و از ویژگی‌های اصلی این ماوس می‌توان به طراحی ارگونومیک آن، اسکرولر دو حالته مانند ماوس‌های لاجیتک MX Anywhere 2 و لاجیتک MX Anywhere 2S و پرده‌برداری و استفاده از سنسور اپتیکال جدید لاجیتک، سنسور HERO اشاره کرد.

این سنسور اپتیکال قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای از جمله بازه DPI از 200 تا 12,000 و قابلیت کار با شتاب بیش از 400 IPS را داشت و حالا لاجیتک تصمیم به بروزرسانی این ماوس فوق‌العاده گرفته است.

بروزرسانی این ماوس در دو مدل لاجیتک G502 HERO و لاجیتک G502 LIGHTSPEED صورت گرفته است که به بررسی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

لاجیتک G502 HERO

ماوس گیمینگ لاجیتک G502 HERO تفاوت زیادی با نسخه قبلی خود ندارد و تنها بروزرسانی‌های انجام شده در آن استفاده از نسل دوم سنسورهای اپتیکال لاجیتک HERO است که بازه DPI آن‌ها از 200-12,000 به بازه 100-16,000 گسترش یافته‌است ودارای مصرف انرژی کمتری نسبت به نسل قبلی خود نیز هست.

علاوه بر سنسور ماوس لاجیتک G502 HERO از قابلیت LIGHTSYNC RGB نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به کمک نرم‌افزار لاجیتک G HUB علاوه بر نورپردازی LED ماوس خود با 16.8 میلیون رنگ و تنظیم افکت‌های مختلف؛ نمونه برداری رنگی ماوس خود را بر اساس تصویر نمایش داده شده بر روی مانیتور خود انجام دهید.

لاجیتک G502

لاجیتک G502 LIGHTSPEED

این ماوس نیز بروزرسانی‌های مدل HERO را دریافت کرده‌است اما علاوه بر آن‌ها ماوس لاجیتک G502 LIGHTSPEED یک ماوس گیمینگ بی‌سیم است. قابلیت LIGHTSPEED لاجیتک این امر را ممکن کرده است تا بتوانیم ماوس گیمینگی داشته باشیم که عملکردی با حداکثر سرعت و حداقل میزال لگ داشته باشد.

سرعت انتقال اطلاعات ماوس‌های LIGHTSPEED لاجیتک 1 میلی‌ثانیه و Refresh Rate آن‌ها 1000 Hz است که از بیشتر ماوس‌های گیمینگ سیمی نیز سریع‌تر است.

علاوه بر آن با توجه به استفاده از نسل دوم سنسور اپتیکال HERO و فناوری LIGHTSPEED عمر باتری این ماوس در بازی به صورت مداوم تا 60 ساعت می‌رسد و دارای شارژ سریع است و 5 دقیقه شارژ آن به شما 2.5 ساعت قابلیت کار با آن را می‌دهد.

همچنین می‌توانید با استفاده از ماوس‌پد گیمینگ لاجیتک POWERPLAY در حین بازی ماوس خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنید و نگران به پایان رسیدن شارژ ماوس خود نباشید.

اگر به دنبال ماوس گیمینگ مناسبی برای خود هستید توصیه می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید ماوس گیمینگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *