آیا می دانستید که بر اساس مطالعات فارستر، 57 درصد از کاربران رایانه‌ ای در زمان استفاده از دستگاه‌هایشان احساس درد و ناراحتی می‌کنند و به همین ترتیب 12 درصد از این افراد به صورت روزانه با این دردها و ناراحتی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. افرادی که از میان ما از رایانه‌های شخصی به صورت مستمر استفاده می‌کنند، نیازمند راه حل مطمئنی هستند که به آنها در حفظ تمرکز خود در زمان کار کمک کند و مانع از حواس پرتی آنها در زمان فعالیت شود. این دلیلی است که ما را بر آن داشت تا به ساخت اولین ماوس ارگونومیک عمودی به نام Logitech MX VERTICAL بپردازیم.

با محصول جدید Logitech® MX VERTICAL، که پیشرفته‌ترین ماوس ارگونومیکمان محسوب می‌شود تا به تلفیق طراحی ارگونومیک کاملا علمی و ابزاری کارآمد در سری MX لاجیتک بپردازیم؛ آشنا شوید.

این ماوس که یکی در یکی از دسته‌های انواع ماوس‌های ارگونومیک قرار می‌گیرد نیز به صورت علمی مورد آزمون قرار گرفته و متخصصان ارگونومی آن را تایید کرده‌اند، MX VERTICAL با موقعیت قرارگیری دست طبیعی و زاویه عمودی 57 درجه طراحی شده است تا بدین ترتیب کشیدگی ساعد و فشار وارده بر مچ و فعالیت ماهیچه‌ای تا 10 درصد در مقایسه با ماوس‌های معمولی کاهش دهد. استفاده ار ماوس‌های ارگونومیک فواید دیگری نیز دارند. شکل راحت این ماوس به نحوی طراحی شده است تا با شکل‌ها و ابعاد متفاوت دست افراد مختلف متناسب باشد و در عین حال سطح بافت لاستیکی و استراحتگاه شست به شکلی است که ابزاری خوش دست و با قرارگیری محکم و طبیعی در دستان فرد ایجاد کند.

MX VERTICAL از سنسور بسیار دقیق و فوق‌العاده قدرتمند 4000 DPI بهره می‌برد. این بدان معنی است که کاربر برای حرکت ماوس به 4 برابر حرکت دست کمتری نیاز خواهد داشت و این موضوع میزان خستگی کاربر را کاهش می‌دهد. سوئیچ سرعت اشاره گر به شما این امکان را می‌دهد که با لمس یک دکمه به تنظیم سرعت DPI و اشاره گر خود بپردازید. همچنین دیگر نیاز نیست که نگران تمام شدن باطری ماوس خود باشد، زیرا باطری قابل شارژ این دستگاه با یک بار شارژ کامل تا 4 ماه کار می‌کند و شارژ سریع آن با یک دقیقه‌ شارژ، به شما امکان سه ساعت استفاده را می‌دهد. به واسطه فناوری‌های Easy-Switch و Flow لاجیتک، شما می‌توانید به سرعت میان دو رایانه جا به جا شوید و به کپی و پیست کردن محتوا، تصاویر و اسناد میان آنها بپردازید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

 

 

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *