به عنوان رهبر عرصه وبکم، برای ما مهم است که مصرف کننده به انتضارات خود برسد. این درحالی است که لاجیتک در چند سال گذشته نعدادی وبکم که برنده جوابز مختلف شدند معرفی کرده است؛ اما در زمینه نرم افزار مقداری آرام تر حرکت کرده. ما بازخورد های شما را شنیدیم و روی آنها کار کردیم و اکنون مفتخریم که اعلام کنیم که نسخه ی بتای جدید ترین نرم افزار ما برای وبکم ها برای استفاده مشتریانی که از وبکم های  به حالت عمومی در آمده است.

بتای عمومی چیست؟

هدف ما از انتشار بتای عمومی این است که به مشتریان اجازه استفاده از نرم افزار را قبل از انتشار اصلی آن را بدهیم تا با بازخورد های آنها بتوانیم ایراد های برنامه خود را رفع کنیم و بتوانیم آن را ارتقا دهیم. مانند تمام برنامه های بتا این برنامه نیز ممکن است که حاوی باگ هایی باشد که در نسخه اصلی برنامه نخواهد بود.

چرا Logitech Capture  را عرضه می کنید؟

ما برنامه تنطیم وبکم لاجیتک (Logitech Webcam Software) را سال ها  پیش معرفی کرده ایم که جوابگوی نیازهای بسیاری از افرادی که از وبکم های لاجیتک استفاده می کردند بود. اما جهان تغییر کرده است و تکنولوژی و نیاز مشتریان نیز تغییر پیدا کرده است. LWS امکانات بسیار ساده و مفیدی را ارائه می دهد، اما جوابگوی تولید کننده ی محتوای امروزی نیست.

خبر خوب این است که این برنامه قرار است اوضاع را تغیید دهد ما در روند توسعه ی Logitech Capture هستیم که قرار است تا تولید محتوا را با امکان انجام تنظیمات حرفه ای در یک برنامه با روش های ساده آسان تر کند.

Capture ارائه کننده ی :

  • قابلیت ضبط تصاویر از چند منبع مختلف
  • قابلیت ساخت ویدئو های عمودی با فرمت 9:16
  • قابلیت پخش زنده در برنامه هایی مانند YouTube
  • قابلیت اضافه کردن تنظیمات حرفه ای به ویدئو
  • قابلیت تنظیم کردن دوربین

با Logitech Capture ما به احتیاجات جدید افراد در باره تنظیمات دوربین و تصاویر می پرداختیم، اما یک قدم نیز جلوتر می رویم. Logitech Capture با Windows 7 و جدیدتر کار می کند و بتای عمومی آن در سایت Logitech.com موجود و از طریق این لینک قابل دانلود است.

لطفاً نظرات و پیشنهدات خود را به ما بگویید

افرادی که در از برنامه بتا استفاده می کنند و می توانند پیشنهادات خود را از طریق این فرم گوگل به توسعه دهندگان این برنامه اعلام کنند.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *