انقلابی برای گیمینگ به صورت بی‌سیم. سنسور HERO سنسوری است که طراحی آن 3 سال به طول انجامیده است. این سنسور عملکردی بی‌رقیب را با بازدهی بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار کم در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پیشرفتی شگفت‌آور در عملکرد

سنسور HERO پیشرفتی عظیم در داشتن عملکردی فوق‌العاده و مصرف انرژی بسیار کم داشته است، به طوری که نسل جدیدی از ماوس‌های گیمینگ با طول عمر بسیار بالا را به وجود آورده است. HERO اعداد و ارقام مربوط به عملکرد‌های ماوس‌های گیمینگ را به اندازه‌ای جابه‌جا کرده که توانسته استاندارد جدیدی را برای ماوس‌های گیمینگ تعریف کند.

سنسور HERO

 

پیشگیری اطلاعات با سرعتی بسیار بالا

سنسور HERO دقتی بسیار بالا را به سرعت‌های بالاتر از 400 IPS، و در تمام بازه‌ی DPI می‌آورد. این دقت بدون هیچ فیلترینگ، Smoothing انجام می‌شود. سنسور HERO به بازیکنان واکنش‌دهی و دقتی دست نیافتنی می‌دهد.

سنسور HERO

 

مصرف انرژی و بازدهی‌ای استثنایی

HERO روشی هوشمندانه را برای تنظیم سرعت واکنش‌ دهی خود به‌کار گرفته است که می‌تواند با توجه به حرکات ماوس، مقدار این واکنش دهی را کم یا زیاد کند، این حرکت باعث می‌شود تا بازدهی انرژی‌ای 10 برابر نسل قبلی سنسور‌های لاجیتک جی داشته باشید.

سنسور HERO

 

HERO برای فردا آماده است

با توجه به داشتم بیش از یک دهه تجربه، مهندسین لاجیتک جی سیستم اپتیکال جدیدی ابداع کرده‌اند تا بتوانند حداکثر امکانات و عملکرد را با حداقل مصرف انرژی در سنسور HERO داشته باشند. با وجود یک درایو IR LED در مکانی دقیق برای انتقال نور به لنز‌های دوگانه تا سنسور HERO بتواند کوچکترین حرکات را با جزئیات بسیار بالا ثبت کند. حتی کاور بیرونی نیز به شکلی ساخته شده تا مقدار کافی‌ای از نور را با فوکوسی دقیق به لنز برساند.

سنسور HERO

محصولاتی که دارای سنسور HERO هستند

 

Logitech G502

ماوس لاجیتک جی GAMING MOUSE G502

Logitech G305

ماوس گیمینگ لاجیتک جی Logitech G305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *