هندزفری بلوتوث جی برد مدل FREEDOM به صورت انحصاری برای ورزشکاران طراحی شده است. هندزفری جی برد دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به صورت کامل بررسی خواهد شد.

شنیدن موسیقی در هنگام ورزش انگیزه و انرژی مضاعفی به ورزشکاران می دهد. از این رو همیشه وجود هندزفری که بتوان با آن به راحتی به موسیقی گوش داد و حرکات ورزشی را انجام داد احساس می شد. خارج شدن هندزفری از گوش در هنگام دویدن یا وجود سیم های هندزفری در نوع کابلی آن و یا ضد آب نبودن همه از نقاط ضعف این محصولات هستند. جی برد با ترکیب خلاقیت و علم محصولی بدون نقص را به بازار عرضه کرده است.

هندزفری جی برد در دو نوع FREEDOM و X3 تولید و به بازار عرضه شد. هندزفری جی برد FREEDOM در رنگبندی های قرمز، آبی، مشکی و طلایی تولید شده اند.
این محصول از طریق اتصال به یقه پیراهن و یا فیت کردن سیم در پشت سر باعث می شود تا در هنگام انجام فعالیت های ورزشی سریع تکان نخورد. گوشی این هندزفری به تعداد 12 عدد و در دو دسته 6 تایی می باشد. دسته اول در اندازه های کوچک بزرگ و متوسط است برای اندازه های مختلف گوش است. دسته دوم گوشی هایی ابری مانند است که می توانید قبل ازگذاشتن در گوش آن ها را فشار دهید و بعد از قرار گرفتن در گوش باز می شوند و تمامی صدای بیرون گرفته خواهد شد. علاوه بر آن هندزفری داخل گوش دیگر تکان نخواهد خورد.

برای ثابت ماندن در گوش 3 جفت گیره گوشی نیز طراحی شده است. این گیره بعد از قرار گرفتن بر روی هندزفری درون لاله گوش قرار می گیرد و به صورت کامل قفل می شود. 9 متر برد این محصول است و مدت زمان قابل استفاده از آن 3 ساعت است که با شارژ همراه آن تا 8 ساعت انرژی را در خود ذخیره می کند. جهت مشاهده ویدئو و اطلاعات دقیق تر به صفحه محصولات جی برد مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *