ورود محصولات گیمینگ لاجیتک جی به ایران برای بازیکنان بازی های کامپیوتری می تواند مسیری جدید برای ورود به مسابقه بازی های جهانی رایانه ای باشد. برای طرفداران بازی و محصولات با کیفیت Gaming مهمترین مسئله استفاده از تجهیزات درجه یک و استاندارد می باشد.

اسپیرو به عنوان نماینده انحصاری و رسمی برترین برند های دنیا، پس از اعلام رسمی ورود هندزفری های جی برد JAYBIRD، اسپیکر های آلتیمیت ایرز Ultimate Ears و لوازم جانبی کامپیوتر لاجیتک Logitech، اینک مفتخر است که ورود رسمی محصولات پرطرفدار و حرفه ای گیمینگ لاجیتک جی Logitech G را به اطلاع برساند.
لاجیتک جی Logitech G، یک نام تجاری بین المللی و به عنوان یک پیشگام د ر زمینه تجهیزات بازی های رایانه ای می باشد. Logitech G به صورت انحصاری به فعالیت در حوزه تجهیزات گیمینگ در زمینه های مختلف می پردازد.

دسته بندی محصولات گیمینگ لاجیتک جی را می توان در موارد زیر نامگذاری کرد:

  • دسته بازی Gamepad
  • ماوس گیمینگ Gaming Mouse
  • کیبورد گیمینگ Gaming Keyboard
  • هدست گیمینگ Gaming Headset
  • فرمان بازی Driving Simulation
  • شبیه ساز پروازFlight Simulation

تمامی تولیدات مذکوراز طریق طراحی نوآورانه، فن آوری های پیشرفته و شور و شوق عمیق برای بازی، امکان پذیر در بالاترین سطح کیفی ممکن شده است. یکی از نکات قابل توجه لاجیتک جی در زمینه بازی های رایانه ای را می توان به همکاری این شرکت با کمپانی بزرگ مک لارن دانست. که طی این اتفاق می توان به برگزاری مسابقه ای اشاره کرد که برنده آن مسابقه به عنوان راننده مجازی در مک لارن استخدام می شد.

به هر حال گیمر های حرفه ای به خوبی می دانند که انجام بازی های کامپیوتری و به دنبال آن حضور در سطح جهانی این رقابت هیجان انگیز، نیاز به تجهیزات حرفه ای و قدرتمند دارد. لاجیتک جی تمامی نیاز یک گیمر حرفه ای را در تولید محصولات خود در سطح بین المللی مورد توجه داده است. با تجهیزات گیمینگ لاجیتک جی برای یک بازی حرفه ای آماده شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *