ویژگی هدست بازی لاجیتک جی Logitech G را می توان از راحتی قرار گیری بر روی سر، عرق نکردن، اتصال بی سیم، نویز گیر بودن و بسیاری از ویژگی هایی که در ادامه خواهیم گفت نام برد.

نکته ای که در مورد تمامی هدست های جدید گیمینگ می توان ذکر کرد این است که همه آن ها رو به کوچک شدن و جمع و جور شدن و به اصطلاح رو به فیت شدن می روند. خوب دلیل این امر استفاده از این محصولات در تمامی سنین است. از نوجوانان بگیر تا افراد بزرگسال بنابراین از سایز کوچک تولید و در صورت نیاز می توان از کنار ها به سمت پایین و از سمت چپ و راست به طرفیتن بزرگتر شوند. بنابراین هر کسی امکان استفاده از این محصول را پیدا می کند.

نکته بعدی گوشی محصول است. دو ویژگی مهم در مورد گوشی محصول می توان به نرمی آن و بزرگی دایره آن اشاره کرد. نرمی جنس گوشی هدست بسیار مهم است. هر قدر مواد استفاده شده در تولید گوشی مرغوب تر باشد میزان فشار به گوش و تعرق کمتر می شود. اما درباره شعاع گوشی و بزرگی اندازه آن می توان به فیت شدن هدست بر روی گوش و دریافت کامل صدا بدون شنیدن صدای محیط اشاره کرد.

نوع اتصال هدست که به صورت USB و یا Wireless می باشد نیز یکی از ویژگی های مهم است که موجب می شود در نوع بی سیم آن بازیکن آزادی عمل بیشتری داشته باشد. کیفیت صدا، نویز گیر بودن و دارا بودن میکروفون در بازی های آنلاین نیز بسیار مهم می باشد. کیفیت بالا و قدرت تفکیک صدا از نکات بسیار هم در بازی های کامپیوتری است که هیجان و دقت بازی را افزایش می دهد. لاجیتک به عنوان برترین برند تجهیزات کامپیوتری و گیمینگ در دنیا تمامی استاندارده های مورد نیاز گیمیر ها را در تولید محصولات خود رعایت می کند. از این رو این کمپانی مطرح در بسیاری از ترنمنت های گیمینگ جهانی نیز به عنوان یکی از برند های پیشتاز حضور داشته و به عنوان یک برند مطرح مورد استفاده بازیکنان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *