گیم پد لاجیتک F710 یک دسته بازی بسیار باکیفیت است که در این مقاله از سری مقالات اسپیرو قصد داریم به این سوال متداول پاسخ دهیم که چرا گیمرهای حرفه‌ای گیم پد لاجیتک F710 را برای گیم‌های حساس خود انتخاب می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید صفر تا صد طراحی منحصر به فرد گیم پد لاجیتک F710 را شرح دهیم، با ما همراه باشید تا از کیفیت بالای این محصول از کمپانی لاجیتک بیشتر آشنا شوید!

 

گیم پدخصوصیات منحصر به فرد گیم پد  F710 لاجیتک

اگر با دسته بازی F310 لاجیتک آشنایی دارید باید بدانید که گیم پد لاجیتک F710 یک مدل از سری F310 بالاتر است و قیمت بسیار مناسب آن توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است و در ادامه با خصوصیاتی از گیم پد  لاجیتک F710 آشنا خواهیم شد:

 

  1. طراحی منحصر به فرد ارگونومیک؛

علاوه بر خوش ساخت بودن گیم پد لاجیتک F710 طراحی کلاسیک آن نیز باعث شده تا تمام توجه گیمر تنها به بازی جلب شود. اندازه این دسته بازی به قدری است که به راحتی می‌تواند در دست جا شود و دکمه‌های آن طوری طراحی شده است که در هنگام به دست گرفتن این دسته بازی انگشتان اشاره و میانی بر روی دکمه‌های بالایی کنترلر قرار می‌گیرد. پوششی که برای دسته بازی لاجیتک F710 تعبیه شده است از جنس لاستیک است که باعث می‌شود گیم پد در حین بازی از دست لیز نخورد.

 

  1. دکمه‌ها؛

گیم پد لاجیتک F710 از طراحی بسیار مناسبی برای دکمه‌ها برخوردار است که کاملا در هنگام بازی دکمه‌ها را به میزان مناسبی در زیر انگشتان خود احساس می‌کنید.

 

 

  1. وایرلس بودن دسته بازی لاجیتک F710 ؛

دیگر هیچ سیمی در کار نیست و شما تنها با یک دانگل کوچک می‌توانید از گیم پد خود استفاده کنید و آن را داخل پورت سیستم خود قرار دهید تا بدون هیچ اختلال و یا قطعی بتوانید به گیم خود بپردازید و نهایت لذت را از دقت بالای دسته بازی  F710 لاجیتک ببرید. دو باتری قابل شارژ در پشت دسته بازی لاجیتک F710 قرار دارد که به راحتی می‌توان آن را در پشت دسته بازی قرار داد و جای باتری به طوری طراحی شده است که به خوشدست‌تر بودن دسته بازی نیز کمک کرده و سومین انگشت دست گیمر بر روی آن قرار می‌گیرد.

 

در این مقاله از اسپیرو با گیم پد  لاجیتک F710 آشنا شدیم که یکی از محبوبترین وسایل جانبی گیم در میان حرفه‌ای هاست. ما نیز سعی داشتیم با برگزیدن ویژگی‌های منحصر به فرد این دسته بازی شما را در خرید دسته بازی  F710 لاجیتک کمک کنیم تا بتوانید نهایت لذت و هیجان را از این دسته بازی بی سیم حرفه‌ای داشته باشید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *