ارتباط تصویری با ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP را با کیفیت تصویر FULL HD می توان از با کیفیت ترین محصولات در این زمینه نامید. ویدئو کنفرانس GROUP شاهکاری از لاجیتک است که می تواند هر اتاقی را برای جلسات تصویری از راه دور در کمتر از 10 دقیقه آماده کند.

امکان اتصال سریع به Group با درگاه USB کاربرد این سیستم را بسیار آسان نموده است. از ویژگی دیگر این محصول می توان به قابلیت استفاده از هر بستر نرم افزاری مشهور در جهان که امروزه بسیار کاربرد دارد اشاره کرد.

فضای تحت پوشش اتاق کنفرانس

این ویدئو کنفرانس انعطاف‌پذیری لازم در شخصی‌سازی چینش اتاق‌های کنفرانس را با چندین گزینه نصب دوربین امکان‌پذیر می‌سازد. شما می‌توانید از دوربین بر روی میز یا دیوار استفاده کنید. پایه‌ی دوربین از یک شیار استاندارد برای تطبیق‌پذیری بیشتر با انواع اتصالات استفاده می‌کند. افراد حاضر در کنفرانس می‌توانند در شعاع 6 متری این دستگاه حاضر باشند و با استفاده از میکروفون‌‌های اضافی می‌توان شعاع فعالیت را تا 8.5 متر افزایش داد.

 

ویدئو کنفرانس GROUP شاهکاری از لاجیتکنصب سریع ویدئو کنفرانس لاجیتک

Group با اتصال USB استفاده از این محصول را آسان کرده است. لازم به ذکر است که یکی از دلایل اصلی که شرکت ها در گذشته هزینه های سنگین سفر را به نصب این محصولات ترجیح می دادند، همین موضوع زمانبر بودن و هزینه سنگین نصب علاوه بر هزینه خود ویدئو کنفرانس بوده است. اما برای نصب ویدئو کنفرانس های لاجیتک کافی است لپ‌تاپ را به این تجهیزات وصل کنید و جلسات را با کمک بستر رایانه‌ای موجود در شرکت خود آغاز کنید. شما حتی می‌توانید از اسپیکرفون‌های مدرن این دستگاه با کمک اتصال بی‌سیم بلوتوث به تلفن همراه، برای تماس‌های صوتی باکیفیت استفاده کنید.

 

قابلیت زوم

Groupویدئو کنفرانس، راه‌ حلی است که ما برای کنفرانس‌های ویدئویی 14 تا 20 نفری طراحی نموده‌ایم. این مجموعه از تجهیزات، ویدئوهای HD و صداهایی کاملا واضح را در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی‌های پیشرفته‌ این محصول می توان به حذف اکوی صوتی، کاهش نویز و کنتر‌های بصری نظیر zoom و تعیین zoom به صورت انحصاری و تعریف برای دکمه های کنترل دستگاه اشاره کرد. با ویدئو کنفرانس گروپ می توان بیش از هر زمانی از حضور همه افراد در بحث‌های ویدئویی بهره‌مند شد. برای داشتن برداشت‌های نزدیک، دوربین Group قابلیت زوم ده برابری را در اختیار تیم کنفرانس قرار می‌دهد تا بدین طریق همه‌ی جزئیات به خوبی و با وضوح کافی قابل انتقال باشند. برای مشاهده ویدئو، تصاویر و اطلاعات تخصصی از این محصول می توانید به صفحه ویدئو کنفرانس لاجیتک GROUP مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *