هدست بلوتوث بیاند FHD-830BT به صورت بی سیم به گیرنده خود متصل می شود و تمامی کلید های کنترلی و ورودی شارژ نیز بر روی گوشی قرار دارد.

هدست بیاند مدل FHD-830BT دارای تکنولوژی Noise-Canceling است که این ویژگی باعث از بین برند نویز صدا می شود. معمولا یکی از ملاک های انتخاب محصول برای خریداران همین خصوصیت است. این محصول دارای باتری قابل شارژ 5V و ظرفیت 450mAhاست. جنس بدنه این هدست Rubber و از پلاستک نرم است. در واقع زمانی که محصول را در دست میگیرید متوجه مواد اولیه درجه یک به کار رفته در تولید این محصول خواهید شد.

دکمه های هدست

کنترل صدا بر روی هدست و هدفون از دیگر ویژگی مورد نظر خریداران این محصولات است که در انتخاب اولیه آن را مورد بررسی قرار می دهند. هدست بیاند این دکه های کنترلی را بر روی گوشی قرار داده است. کلید های بر روی گوشی به ترتیب از بالا به پایین عبارت است از:

  • دکمه افزایش صدا، بعدی Volume Up – Next Track
  • دکمه تماس، توقف، پخش Pause – Call– Play
  • دکمه کاهش صدا، قبلی Volume Up – pre -Track

ورودی شارژ میکرو USB و کابل AUXدر پایین گوشی در همان سمتی که دکمه های کنترلی قرار دارد وجود دارد. کابل شارژ دقیقا جایی است که بعد از تمام شدن شارژ در صورت اتصال به برق و نیاز به استفاده همزمان مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند.
برد اتصال هدست بیاند 10 متر است و از این نظر برای کاربرانی که همزمان نیاز به حرکت و برقراری تماس دارند بسیار مناسب است. مدت زمان مکالمه آن 6 ساعت است و تا 8 ساعت می تواند موسیقی پخش کند.

بررسی هدست بلوتوث بیاند FHD-830BT

به هر حال انتخاب بین هدست، هدفون و یا سایر محصولات کامپیوتری به صورت کابلی یا بلوتوث جدای از سلیقه و نظر کاربران معیار های دیگری نیز برای انتخاب دارد. از جمله این معیار ها می توان به امکان تحرک در هنگام مکالمه یا گوش دادن به موسیقی اشاره کرد. البته کاربرانی که با هدست کابلی نیز کار کرده باشند ممکن است بعد از مدتی که دچار قطعی کابل در بخش انتها و یا ابتدایی هدست شوند معیار خود را برای انتخاب محصولات کابلی تغییر دهند. و در نهایت قیمت است که بین محصولات کابلی و بلوتوثی می تواند تصمیم خریداران برای این محصولات را تغییر دهد.

در مجموع انتخاب این محصولات علاوه بر تجربه استفاده و بازخوردی که از آن ها داشته اند ممکن است بین افراد متفاوت باشد. به هر حال بیاند با عرضه محصولات با کیفیت و متنوع همیشه به دنبال جلب رضایت مصرف کنند گان با سلایق مختلف بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *