زمانی که تصمیم به تهیه یک ماوس گیمینگ می‌گیرید، اولین نکاتی که در ذهنتان به آن فکر می‌کنید ظاهر و نورپردازی RGB ماوس است. اما اگر قصد شما تهیه بهترین ماوس گیمینگ 2023 تنها بر اساس عملکرد و دقت کاری آن باشد و به دنبال حرفه‌ای ترین ماوس گیمینگ که در ایران می‌توانید تهیه کنید باشد، بهترین ماوس گیمینگ در ایران کدام است؟

بهترین ماوس گیمینگ 2023

بهترین ماوس گیمینگ در سال 2023 که می‌توانید در ایران تهیه کنید ماوس گیمینگ Logitech G Pro X SUPERLIGHT است که یک ماوس گیمینگ وایرلس با وزن فوق‌العاده کم، سنسور با دقت و سرعت فوق‌العاده بالا، عمر باتری عالی و ظاهری ساده و در عین حال زیبا است.

عموما و درباره تجهیزات مختلف زمانی که سوال می‌شود که بهترین آن کدام است، باید به دنبال این بود که بهترین آن برای چه کسی و با چه اهدافی کدام است. اما G Pro X SUPERLIGHT طراحی شده تا بهترین ماوس گیمینگ برای تمام افراد باشد.

بهترین ماوس گیمینگ 2023

در واقع این ماوس با همکاری تیم گیمر Logitech G طراحی و ساخته شده‌است و نه تنها توسط این تیم، بلکه توسط گیمرهای حرفه‌ای و شناخته شده‌ای از جمله Ninja و حتی در تورنومنت‌های رسمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماوس این افراد برایشان یک وسیله برای بازی و سرگرمی نیست، بلکه ابزار کارشان است و باید تا در هر زمانی عملکرد درست و دقیقی داشته باشد.

لاجیتک G Pro X SUPERLIGHT ماوسی نیست که بخواهد با طراحی عجیب و غریب خودش افراد را مجذوب خود کند و زمانی که آن را می‌بینید و با آن کار می‌کنید، کاملا حس می‌کنید که در حال استفاده از یک ابزار حرفه‌ای هستید.

طراحی این ماوس، با توجه به چیدمان دکمه‌ها، مختص دست راست است. البته امکان کار با این ماوس را دست چپ نیز وجود دارد، اما در این صورت کار با دکمه‌های کناری ماوس مشکل خواهد شد.

این ماوس دارای 5 دکمه است؛ دو دکمه راست و چپ کلیک، دکمه‌های Forward و Backward و دکمه اسکرولر. ممکن است تصور کنید که تعداد دکمه‌های ماوس کم است، اما این تعداد دکمه روی ماوس به علاوه تعدادی که در کیبورد گیمینگ خود خواهید داشت کافی خواهد بود.

سنسور این ماوس سنسور اپتیکال HERO لاجیتک است که می‌توانید DPI آن را تا 25,600 بالا ببرید و همچنان ماوس شما با بیشترین دقت ممکن ردیابی حرکت دست شما را انجام دهد.

همانطور که از نام این ماوس پیداست، ویژگی اصلی این ماوس وزن فوق‌العاده کم آن است. وزن این ماوس تنها 63 گرم است که با توجه به این که این یک ماوس وایرلس است، فوق‌العاده است.

سبک بودن ماوس باعث می‌شود تا حرکت دادن آن ساده‌تر شود و نیاز به نیروی کمتری داشته باشد که سرعت عمل شما را در بازی بالاتر می‌برد.

همچنین با استفاده از زیره PTFE در این ماوس، G Pro X SUPERLIGHT روی ماوس پد شما می‌لغزد و به سرعت حرکت می‌کند.

همچنین با وجود تمام سبک‌سازی‌های انجام شده هنگامی که این ماوس را در دست می‌گیرید به هیچ وجه احساس نمی‌کنید که بدنه آن ضعیف است یا در دستتان با فشار تغییر فرم می‌دهد و کیفیت ساخت بالای این ماوس و وزن کم آن تنها چیزی است که در هنگام در دست گرفتن آن احساس خواهید کرد.

برای مطالعه کامل‌تر درباره این ماوس پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب بررسی ماوس لاجیتک G Pro X SUPERLIGHT را مطالعه نمایید.

قیمت بهترین ماوس گیمینگ – Logitech G Pro X SUPERLIGHT

قیمت جهانی این ماوس 150 دلار است. اما این ماوس در حال حاضر و در زمان انتشار این مطلب با قیمت از حدود 7،300،000 تومان تا 8،500،000 تومان به فروش می‌رسد.

برای تهیه ماوس لاجیتک G Pro X SUPERLIGHT می‌توانید به نمایندگان شرکت اسپیرو در سراسر کشور که در صفحه از کجا بخرم لیست شده‌اند مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *