لاجیتک در سال 2023 برنده 17 جایزه iF Design و 25 جایزه Red Dot در زمینه طراحی محصولات خود شد که نسبت به 4 iF Design و 15 Red Dot سال گذشته بیشتر شده‌است.

این نتیجه سال‌ها تلاش، تحقیق و نوآوری برند Logitech است تا بتواند بهترین تجهیزات ممکن را برای کارهای حرفه‌ای ارائه دهد و تعجبی هم ندارد که علاوه بر کاربری و قابلیت‌های خارق‌العاده، طراحی این محصولات نیز توجه منتقدین را به خود جلب کند.

در ادامه با 4 محصول جدید لاجیتک که از نظر طراحی و کاربری هرکس را شگفت زده می‌کنند آشنا می‌شویم؛ این محصولات هر دو جایزه iF Design و Red Dot را در سال 2023 دریافت کرده‌اند.

Logitech Aura Collection

هدست گیمینگ G735، کیبورد گیمینگ وایرلس G715 و ماوس گیمینگ G705.

مجموعه Logitech Aura با هدف ارئه بهترین عملکرد در حین بازی با اولویت بر راحتی استفاده از تجهیزات طراحی و ساخته شده‌اند و به همین دلیل ارگونومی اشکال بدنه این تجهیزات تاثیر زیادی بر طراحی و ظاهر آن‌ها داشته است.

Logitech G Pro Racing Wheel & Pedals

فرمان‌های بازی لاجیتک G29 و نسخه بروزرسانی شده آن، لاجیتک G923 یکی از بهترین فرمان‌های بازی برای شروع به آموزش رانندگی در شبیه‌ساز‌های رانندگی هستند. این فرمان‌ها قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبا دارند و امکانات و قابلیت‌های مناسبی را ارائه می‌دهند و امکان کار با بازی‌ها و شبیه‌سازهای فراوانی را دارند.

اما اگر می‌خواهید تجربه خود رانندگی در شبیه‌سازها را چندین پله ارتقا دهید، فرمان و پدال Logitech G Pro مجموعه‌ای است که باید تهیه کنید.

این فرمان برای رانندگی جدی توسط حرفه‌ای های شبیه‌سازهای رانندگی توسعه یافته است و قابلیت کار با PC، PlayStation و Xbox را دارد.

با استفاده از فناوری Direct Drive برای حرکت دادن فرمان به همراه TRUEFORCE که با استفاده از موتور فیزیک بازی و صدای بازی برای آنالیز وضعیت ماشین، فیدبکی که این فرمان از نحوه حرکت ماشین به شما می‌دهد دقیقا چیزی است که در همان ماشین، در همان پیست و در همان پیچ احساس خواهید کرد.

همچنین چیدمان دکمه‌های فرمان در محور حرکت شست انگشتان شست قرار دارند و موقعیت آن‌ها نسبت به G29 و G923 بهبود یافته است.

Logitech Lift Ergonomic Mouse

لاجیتک Lift یکی از ماوس‌های ارگونومیک لاجیتک است که در اصل یک ماوس عمودی محسوب می‌شود که برای راحتی کار در طول روز طراحی شده‌است و مناسب افرادی که دست‌های اندازه متوسط و کوچک دارند است.

Logitech G Cloud

اولین کنسول همراه Cloud Base از لاجیتک. با Logitech G Cloud می‌توانید از سرویس‌های استریمینگ بازی مانند Xbox، Nvidia GeForce Now و Steam Link استفاده کنید و با کیفیت 1080p/60fps بازی کنید.

طراحی ارگونومیک و عمر باتری طولانی به این معناست که می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را هرجایی و به هر مدتی که خواستید بازی کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کنسول دستی Logitech G Cloud

در ادامه با لیست محصولاتی که برند جوایز iF Product Design و Red Dot Product Design شده‌اند آشنا می‌شویم:

iF Product Design

Red Dot Product Design

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *