لاجیتک دو کیبورد مکانیکی مخصوص بازی Logitech G915 LIGHTSPEED Wireless و Logitech G815 LIGHTSYNC RGB را معرفی کرده است که از سوییچ‌های مکانیکی جدید لاجیتک به نام Low-Profile GL استفاده می‌کند که دارای نورپردازی LIGHTSYNC RGB و 5 کلید ماکرو هستند. همچنین کیبورد مکانیکی لاجیتک G915 بی‌سیم است و با سیستم اتصال بی‌سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و فناوری LIGHTSPEED به کامپیوتر شما متصل می‌شود تا حداقل میزان لگ و قدرتمندترین اتصال را داشته باشد.

کیبورد مکانیکی لاجیتک

سوییچ‌های GL در 3 نوع Linear, Tactile و Clicky وجود دارند تا جایگزین سوییچ‌های Cherry MX Red, Brown و Blue شوند. هر کدام از این گزینه‌ها را که انتخاب کنید به دلیل باریک‌تر بودن سیستم مکانیکی این دکمه‌ها، فعال کردن آن‌ها به نیروی کمتری نیاز دارد و به دلیل جابه‌جایی کمتر 25 درصد سریع‌تر از سوییچ‌های مکانیکی عادی می‌توان آن‌ها را فعال کرد.

کیبورد مکانیکی لاجیتک

لاجیتک تنها شرکتی نیست که به طراحی و ساخت سوییچ‌های مکانیکی باریک پرداخته است. Cherry که سوییچ‌های MX آن یکی از پرطرفدارترین سوییچ‌های مکانیکی است و در بسیاری از کیبورد‌ها استفاده می‌شود نیز یک نسخه باریک‌تر از سوییچ‌های خود ارائه داده است.

کیبورد مکانیکی لاجیتک G915 از تکنولوژی اتصال بی‌سیم LIGHTSPEED استفاده می‌کند که در گذشته تنها در ماوس‌های گیمینگ لاجیتک مانند Logitech G903 مشاهده کرده بودیم. با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید اتصالی بسیار قدرتمند و بدون لگ را در بازی‌های خود داشته باشید؛ همچنین با استفاده متوسط روزانه 8 ساعت عمر باتری این کیبورد، با فعال کردن نورپردازی 12 روز و بدون نورپردازی 135 روز است.

کیبورد مکانیکی لاجیتک G915 LIGHTSPEED Wireless و Logitech G815 LIGHTSYNC RGB به زودی به بازار عرضه خواهند شد و قیمت جهانی آنها به ترتیب 249.99 و 199.99 دلار خواهد بود.

بروزرسانی

کیبورد لاجیتک G815 امروزه در بازار ایران با خدمات پس از فروش شرکت اسپیرو و از نمایندگان رسمی این شرکت قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید: بررسی لاجیتک G815

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

نظرات (6)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *