کیبورد گیمینگ لاجیتک جی برترین محصول 2018 بر اساس گزارش سایت TechRadar شد. این کیبورد های گیمینگ توانستند رتبه های اول و هشتم را در بین 10 محصول از شرکت های مختلف به خود اختصاص دهد.
کیبورد های گیمینگ لاجیتک جی مخصوص بازیکنانی است که به صورت حرفه ای بازی می کنند. از آنجایی که قیمت علاوه بر کارایی محصول یکی از معیار های بسیار مهم انتخاب کیبورد است ، بنابراین ملاک این انتخاب در سایت تک رادار توازن بین قیمت و عملکرد بالای تولیدات بوده است. محصولات لاجیتک به ترتیب جایگاه عبارتند از:

  • کیبورد گیمینگ لاجیتک جی  Carbon Logitech G413

تمامی ویژگی های این محصول را می توان در کلمات شیک، ارزان و دارای عملکردی بالا خلاصه کرد.
نوع اتصال: کابل
نور پس زمینه: دارد
حدود قیمت: 90 دلار

جنس بدنه از آلیاژ آلومینیوم است که زیبایی منحصر به فردی را به این محصول داده است. از ویژگی بسیار مهم این کیبورد می توان به تکنولوژی The Romer-G که با عث واکنش تا حدود 25 درصد سریعتر نسبت به سایر کیبورد های مکانیکی معمولی می شود اشاره کرد. این کیبورد همچنین دارای کلید های میانبر برای کنترل صدا است. این محصول دارای 26 کلید Key Rollover و قابلیت Anti- Ghostingدر انجام بازی های رایانه ای است که باعث می شود کیبورد شما در هنگام فشار متداول چند کلید با هم در هنگام انجام بازی بتواند پیغام را منتقل کند.

کیبورد گیمینگ لاجیتک جی برترین محصول

محصول بعدی که در این لیست عنوان هشتم را کسب کرد، عبارت است از:

  • کیبورد گیمینگ لاجیتک جی Logitech G810

نور پس زمینه: دارد
نوع اتصال: کابل
حدود قیمت: 130 دلار

یک سلاح بازی مینیمالیستی تعریف جامع از این محصول است.
که دارای تکنولوژی The Romer-G است که درباره آن پیشتر توضیح دادیم.
این محصول دارای کلید های هوشمند مدیا است که در هر دو سیستم عامل ویندوز و مک به راحتی کار می کند. اگر شما جزو افرادی هستید که از کیبورد های گیمینگ دارای نمایشگر و بسیاری از بخش های پیچیده دیگر خسته شده اید این محصول می تواند انتخاب خوبی براش شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *