آلتیمیت ایرز برترین اسپیکر بلوتوث پرتابل 2018 در زمینه محصولات صوتی و پخش موسیقی شد. سایت TechRadar بعد از بررسی های انجام شده مطابق هر سال برترین اسپیکر بلوتوث پرتابل سال 2018 را اعلام کرد. تک رادار به عنوان بزرگترین سایت مرجع تحلیل و اخبار تکنولوژی در انگلستان می باشد. این سایت اخیرا در آمریکا US و استرالیا Australia هم به سرعت در حال رشد است.
اسپیکر بلوتوث های پرتابل بهترین راه حل برای گوش دادن به موسیقی با کیفیت و صدای بالا در خارج از خانه هستند. امروزه این اسپیکر ها مجهز به باطری های قوی با مدت زمان پخش بسیار بالا می باشند.

یکی از بزرگترین سوال هایی که مشتریان در هنگام خرید از خود می پرسند این است که چطور می توان یک اسپیکر بلوتوث خوب را انتخاب نمود؟ پاسخ این است که ابتدا بودجه مورد نظر برای خرید را مشخص کنید و سپس لیستی از ویژگی های اسپیکر را بنویسید.
مهمترین ویژگی که در مورد اسپیکر بلوتوث های پرتابل باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

  • عمر باطری
  • کیفیت صدا (قدرت تفکیک و باس صدا)
  • ضد آب بودن و مقاوت در برابر رطوبت (IPXX)
  • مقاومت در برابر ضربه
  • برد اتصال
  • مدت شارژ
  • قابلیت مکالمه

موارد ذکر شده به این دلیل ذکر شد که برخی از معیار های انتخاب از طریق سایت تک رادار را مطلع شوید. بر این اساس دو اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز با نام های  BOOM 2 و WONDERBOOM به ترتیب رتبه های اول و ششم از ده محصول انتخاب شده را کسب کردند.

اسپیکر بلوتوث پرتابل آلتیمیت ایرز BOOM 2
از مهمترین ویژگی های این اسپیکر می توان به / عمر باتری: 15 ساعت / برد: 30 متر/ IPX7و قابلیت پارتی آپ اشاره کرد. درباره اسپیکر بلوتوث بوم 2 می توان گفت که اگر شما با حساسیت زیاد دنبال اولین اسپیکر برای خود هستید و یا اینکه می خواهید اسپیکر جدیدی برای خود بخرید، جستجو را متوقف کنید.

این، دقیقا همان محصول مورد نظر شما است. البته اگر به دنبال صدای بلندتری از این اسپیکر هستید، محصول Megaboom می تواند انتخاب بسیار خوبی در این زمینه باشد. اسپیکر مگا بوم نیز عضو ارشد خانواده اسپیکر بلوتوث های آلتیمیت ایرز است که صدا و کیفیت بسیار عالی دارد.

دومین محصولی که رتبه ششم این تولیدات را کسب کرد اسپیکر WONDERBOOM است.
این اسپیکر دارای ویژگی عمر باتری: 10 ساعت / برد: 30 متر/ IPX7و قابلیت دابل آپ اشاره کرد. که می توان دو اسپیکر را به هم متصل کرد. اگر بخواهیم این اسپیکر را از نظر ویژگی ها با بوم 2 مقایسه کنیم، به جز تفاوت ظاهری و فرق در قابلیت پارتی آپ و دابل آپ می توان گفت که بسیار شبیه به هم هستند. لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوث بوم 2 در سال 2017 نیز به عنوان برترین اسپیکر نیز انتخاب شده بود.

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *