مشتــری گـرامــی

با تشکر از حسن انتخاب شما در خرید محصولات شرکت مروارید اسپیرو و با آرزوی رضایت کامل از محصول خریداری شده، به منظور سهولت در ارائه خدمات پس از فروش، این محصول با ضمانت نامه الکترونیکی ارائه می گردد و هرگونه خدمات مورد نیاز در آینده به وسیله ضمانت نامه الکترونیکی در مراکز خدمات پس از فروش مجاز این شرکت قابل دریافت خواهد بود.

  • شرایط و موارد ابطال گارانتی

رفع هرگونه خرابی در کل یا اجزای دستگاه، در اسرع وقت و با توجه به قرار گرفتن محصول در طول دوره گارانتی به صورت رایگان و بازگرداندن دستگاه به شرایط کار طبیعی، شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، در صورت بروز هر نوع نقص یا خرابی احتمالی به استثنای موارد زیر:

  • مخدوش و یا کنده شدن هولوگرام گارانتی به هر دلیل (لازم بـذکر است مشتـری موظف است در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی کالا، برچسب سریال، کارت گارانتی و هولوگرام اطمینان حاصل نماید)
  • خرابی یا بروز نقص در نحوه عملکرد دستگاه در اثر نوسانات جریان برق  و تماس با آتش، حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، ورود مایعات و یا دیگر مواد و اشیاء به داخل آن
  • استفاده نادرست از دستگاه، خارج از استانداردهای تعیین شده که منجر به هرگونه آسیب فیزیکی و نرم افزاری گردد
  • بروز نقص فنی و شکستگی اجزای دستگاه در اثر سقوط یا تحمل ضربات خارجی و یا استفاده از آن در شرایط محیطی نامناسب
  • باز کردن بدنه یا هر یک از اجزاء و قطعات دستگاه یا اقدام به تعمیر توسط افراد ثالث و بطور کلی هر شخصی به غیر از کارشناسان شرکت اسپیرو
  • هرگونه آسیب وارده بر اثر ویروس های رایانه ای و اختلال نرم افزاری

مواردی که محصول بدون قید و شرط تعویض میگردد

  • برای محصولی که در زمان خرید معیوب باشـد و یا طی ساعات اولیـه خرید هرگونه عیوب ذاتی بروز نمایـد، حق تعويض و جايگزينی برای مصرف كننده محفوظ است.
  • موارد خاص برای محصولاتی که نیاز به فراخوان دارند.
  • محصولی که بیش از یک بار با ایراد مشـابـه مرجوع شود.

مدت زمـان گارانتـی محصولات

نـوع محصـول بـرنـد محصـول مـدت زمـان گارانتـی
مـاوس،صفحـه کلیـد، ست ماوس و صفحه کلید،وبکـم،پرزنتـر، دستگاه ویـدیو کنفرانس،میکروفون،هدست،هدفون، هندزفری، اسپیکر بلوتوث، اسپیکر،دسته بازی، فرمان بازی و کابل ورودی و خروجی تجهیـزات رایانه ای Logitech 18 مـاه
مـاوس، صفحـه کلیـد و هـدسـت Logitech G 18 مـاه
مـاوس، صفحـه کلیـد، ست ماوس و صفحه کلید، وبکـم،میکروفون،هدست،هدفون، هندزفری،اسپیکر بلوتوث،اسپیکر، دسته بازی، فرمان بازی، شارژر باتری و کابل ورودی و خروجی تجهیـزات رایانه ای Beyond 18 مـاه
مـاوس، صفحـه کلیـد و هـدسـت Beyond Gaming 18 مـاه
مانیتـور ASUS 36 مـاه
مانیتـور AOC 18 مـاه
مانیتـور PHILIPS 24 مـاه
رایـانـه کوچک INTEL 18 مـاه

 

مـدت زمـان تعمیـرات

ظـرف مدت حداکثـر یک هفتـه از زمـان عیـب یـابـی توسـط کارشنـاسـان واحـد خدمات اسپیـرو و اعلام به مشتـری

  1. در صورت نیـاز به تعویض قطعـات مدت زمان برآوردی اعلام می گردد.
  2. در صورت نیـاز به تعویض کالا حداکثـر دو روز پس از اطلاع رسـانـی به مشتـری

لازم بذکر است در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشـور جهت تعمیـر با توجه به محدودیت های واردات، امکان افزایش زمان تعمیـر و یا تعویض وجود خواهد داشت.

تمامی هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض محصولات و قطعات ذکر شده در شرایط گارانتی بصورت رایگان می‌باشد و در غیر اینصورت مشتری ۸۰% از مبلغ کالا در ازای تعویض و تعمیر پرداخت می‌نماید و همچنین با توجه به عمده خدمات پس از فروش مبنی بر تعویض قطعات، در صورت پیش‌بینی مدت تعمیر بیش از یک هفته کاری توسط مراکز ، در دوره تعمیر مشتری از محصول جایگزین برخوردار می‌شود.

صدور و تحویل رسید برای مشتری پس از انجام هر گونه تغییرات از قبیل تعمیر و یا تعویض قطعه همراه با درج قیمت و مدت زمان گارانتی ۶ ماهه برای قطعه تعویض شده می‌باشد.

در صورتی که مشتری محصول معیوب خود را به یکی از مراکز تحویل دهد، مستلزم پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت مشتری نمی‌باشد و موارد مربوط به خدمات در محل به عهده نمایندگی خدمات پس از فروش است؛ در غیر این صورت هزینه ارسال به عهده مشتری و هزینه بازگشت به عهده شرکت اسپیرو خواهد بود.

کلیه کالاهای خریداری شده پس از اتمام گارانتی به مدت ۵ سال دارای خدمات پس از فروش با پـرداخت کلیـه هزینـه های مربوط به تعمیـر و یا تعویض میباشند و در صورت عدم وجود کالا، با کالای جایگزین یا مدل بالاتر دستگاه تعویض خواهد شد.

به منظور ارائه خدمات بهتر و قانونمند کردن ارائه خدمات پس از فروش در زمینه مانیتور و تلویزیون‌های فلت، قوانین و شرایطی توسط ISO تعریف شده است تا تولیدکنندگان با رعایت این شرایط به مصرف کنندگان این دسته از محصولات خدمت‌رسانی کنند. این شرایط را می‌توانید در تب زیر مطالعه کنید.

استانداردهای ISO-9241-302, 303, 305, 307: 2008 در 3 کلاس برای مانیتورها به شکل استانداردهای سری ISO-9241-3xx تعریف شده‌اند و مانیتورهای ایسوس شامل شرایط کلاس 1 این دسته می‌شوند.

معیوب بودن مانیتورهای کلاس ۱ زمانی تأیید می‌شوند که حداقل دارای یکی از موارد پایین باشند:

  • دارای بیشتر از ۱ پیکسل کاملاً روشن باشد
  • دارای بیشتر از ۱ پیکسل کاملاً تاریک باشد
  • دارای بیشتر از ۲ پیکسل دارای ساب پیکسل‌های کاملاً تاریک یا کاملاً روشن باشد
  • دارای بیشتر از ۳ تا ۵ ساب پیکسل معیوب (بسته به تعداد ساب پیکسل‌های معیوب در یک پیکسل) باشد

استاندارد ISO 13406-2 تعداد حداقل پیکسل‌ها و ساب پیکسل‌هایی را که باید معیوب باشند تا محصول شامل گارانتی شود بر اساس تعداد پیکسل‌های مانیتور مشخص کرده است. بدین معنی که اگر تعداد پیکسل‌ها یا ساب پیکسل‌هایی که به درستی عمل نمی‌کنند کمتر از این نرخ باشد، محصول شما از نظر این استاندارد سالم است.

تعداد پیکسل‌های معیوب مجاز، ۲ پیکسل به ازای هر ۱ میلیون پیکسل است، بدین معنی که تعداد پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸، ۲ عدد، تعداد پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۱۲۸۰×۱۰۲۴ ۳ عدد، تعداد پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۱۶۰۰×۱۲۰۰ ۴ عدد و تعداد پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶، ۶ عدد است.

تعداد ساب پیکسل‌های معیوب مجاز نیز ۵ ساب پیکسل به ازای هر ۱ میلیون پیکسل است، بدین معنی که تعداد ساب پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸، ۴ عدد، تعداد ساب پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۱۲۸۰×۱۰۲۴ ۷ عدد، تعداد ساب پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۱۶۰۰×۱۲۰۰ ۱۰ عدد و تعداد ساب پیکسل‌های معیوب مجاز برای مانیتور با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶، ۱۶ عدد است.

یک پیکسل معیوب به پیکسلی گفته می‌شود که در همه حالت کاملاً روشن و به رنگ سفید باشد و یا کاملاً خاموش و به رنگ مشکی باشد. یک ساب پیکسل نیز در صورتی معیوب محسوب می‌شود که کاملاً روشن و یا کاملاً تاریک باشند.

1- برای اطلاع از شرایط و اطمینان از زمان گارانتی محصول سریال ۱۴ رقمی روی محصول را در قسمت استعلام گارانتی وارد کرده و اطلاعات مربوط به محصول و زمان اتمام گارانتی آن را مشاهده نمایید.
2- لیست نمایندگی های شرکت مروارید اسپیرو که ارائه دهنده خدمات پس از فروش هستند، در ادامه قابل مشاهده می‌باشد:

عنـوان مـرکـز استـان شهــر تلفـن آدرس

 

آینـده پـرداز هستـی تهـران تهـران 021-888006768 نرسیـده به میدان ولیعصر، مجتمع تجاری ایران، طبقه زیر همکف، واحد 514
ایـران آی تـی (دنـا رایـان) آذربایجـان شـرقی تبـریـز 041-35535086 میـدان شهـرداری، خیابان ارتش جنوبی، مجتمـع تجـاری آرین، واحد 6
رز جنـوب فارس شیـراز 071-32317274 شیـراز، خیابان زنـد، پشت بیمـارستـان سعـدی
سهیـل رهپـویان خاورمیـانـه

(فروشگاه اینتـرنتـی جـی پـرو لنـد)

تهـران تهـران 021-88946447 نرسیـده به میدان ولیعصر، مجتمع تجاری ایران، طبقه دوم، واحد 207
سیـب کامپیـوتر اصفهـان اصفهـان 031-36629256 خیابان میـر، جنب پل هوایی شیخ صـدوق، مجتمع تجاری پگاه، طبقه دوم
قـرمـز – آبـی گیـلان رشـت 013-33254659 خیابان سـردار جنگل، کوچه اصغـری، پلاک 176
یاس ارتبـاط امـن تهـران تهـران 021-58427 ضلـع جنـوبی میدان ولیعصـر، کوچـه ولـدی، روبروی بیمارستـان فیـروزگـر، پلاک31
فروشـگاه اینتـرنتـی لاجـی لـوک تهـران تهـران 021-4300434 خیـابـان کریمخـان زنـد، خیـابـان حسینی، خیـابـان چهـارم شـرقـی، پـلاک 10
فروشـگاه اینتـرنتـی تـاپ رایـان تهـران تهـران 021-91007374 خیـابان ولیعصـر، نرسیـده به بزرگمهـر، بن بست گلسـاز، پلاک 2، طبقـه منفـی 1
ستـاره جنـوب تهـران تهـران 0910-1914340 میـدان فردوسی، مجتمـع تجـارت جهـانی فردوسی، طبقـه همکـف، جنـب دفتـر پـاساژ
فروشـگاه سـرای تـل قـم قـم 025-3102 بلـوار شهیـد خـداکـرم، جنـب تـرمینـال مسـافـربـری، سـرای ایـرانـی (سـرای تـل)
نگیـن آینـده اصفهـان اصفهـان 031-32363774 خیـابـان طالقانـی، پـاسـاژ بزرگ طالقـانی شماره 92
کامپیـوتـر کـوثـر خـراسـان رضـوی مشهـد 051-37638090 بلوار سجاد، خیابان بیستون، مجتمع تک، طبقه ششـم،  واحد 603
گـروه نویـد سننـدج کردستان 087-33225492 بلــوار پـاسـداران، مجتمـع بانتـا آبیـدر، واحــد 212 و 213

 

صدور و تحویل رسید برای مشتری پس از انجام هر گونه تغییرات از قبیل تعمیر و یا تعویض قطعه همراه با درج قیمت و مدت زمان گارانتی 6 ماهه برای قطعه تعویض شده می‌باشد.

در صورتی که مشتری محصول معیوب خود را به یکی از مراکز تحویل دهد، مستلزم پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت مشتری نمی‌باشد و موارد مربوط به خدمات در محل به عهده نمایندگی خدمات پس از فروش است؛ در غیر این صورت هزینه ارسال به عهده مشتری و هزینه بازگشت به عهده شرکت اسپیرو خواهد بود.

برای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  • support@espeero.com
  • تلفن پشتیبانی اسپیرو: ۰۲۱۸۹۳۳۷

شایان ذکر است ساعات کاری بخش خدمات پس از فروش شرکت از شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۳ است.
آدرس : تهران خیابان آفریقا، پایین تر از چهارراه جهان کودک، خیابان ناوک، شماره ۱۷

مرکز خدمات پس از فروش شرکت مروارید اسپیرو