در گذشته ریموت‌های یونیورسال و همه‌کاره دستگاه‌های بدقیافه و پیچیده‌ای بودند که با تلاش بر شبیه‌سازی کار‌های ریموت‌های مختلف از طریق سنسور مادون قرمز کار می‌کردند. اما حالا خانه هوشمند لاجیتک Harmony Elite به ما نشان می‌دهد که تغییرات زیادی در نحوه کارکرد این دستگاه‌ها اتفاق افتاده است. خانه هوشمند لاجیتک Harmony Elite یک دستگاه زیبا و خوشدست با صفحه نمایش لمسی است که کنترل تمام اجزاء سینمای خانگی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 

خانه هوشمندمانند ریموت‌های قبلی سری Harmony، ریموت Elite نیز دارای تنظیمات Activities است که حتی پیچیده‌ترین تنظیمات را به ساده‌ترین کنترل‌ها تبدیل می‌کند. شما می‌توانید دکمه‌ای را برای فعالسازی تلویزیون، آمپلیفایر و ست آپ باکس خود تنظیم کنید، مقدارها و کانال‌ مورد نظر خود را انتخاب کنید، و به سادگی به تماشای تلویزون بپردازید؛  بدون اینکه لازم باشد تا این کارها را تک به تک خودتان انجام دهید. ما 9 ست آپ باکس مختلف، تلویزیون، پروژکتور، آمپلیفایر و ساندبار را به صورت همزمان به این دستگاه متصل کردیم و خانه هوشمند لاجیتک Harmony Elite بدون هیچ مشکلی با آنها کار می‌کرد، همچنین با کمک بلوتوث توانستیم کنترل خود را به پلی‌استیشن نیز متصل کنیم.

 

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های خانه هوشمند لاجیتک Harmony Elite هاب آن است. یک گیرنده مادون قرمز که با کنترل Hamrony Elite در تماس است و اگر دستورات نتوانستند به صورت مستقیم به دستگاه‌های شما برسد، از طریق این هاب دستورات تکرار شده تا انجام شوند.

 

خانه هوشمند

هاب Harmony می‌تواند به اینترنت خانگی شما متصل شود و از طریق نرم‌افزار iOS یا Android و ریموت Harmony Elite کنترل شود که بدین معنی است که تمامی دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت‌های خود را به ریموت یونیورسال تبدیل کنید.

دستگاه خانه هوشمند Logitech Harmony Elite قطعاً مانند اسم آن برترین ریموت همه‌کاره است که تمام قابلیت‌هایی که از آن انتظار دارید، مااند ربط کاربری‌ای ساده و کاربردی، طراحی زیبا و ارگونومیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. درست ایت که هزینه‌ای که برای این کنترل متقبل می‌شوید زیاد است، اما اگر سیستم سینمای خنگی شما از دستگاه‌های زیادی تشکیل شده‌است و کنترل و تنظیم آنها به کاری پیچیده تبدیل شده‌است، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *