ویدئو کنفرانس لاجیتک RALLY جدیدترین محصول شرکت لاجیتک در حوزه جلسات مجازی و ویدئو کنفرانس است که برای اتاق‌های متوسط و بزرگ طراحی و ساخته شده‌است.

این دستگاه ویدئو کنفرانس شامل قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است ک شما را شگفت زده خواهد کرد. این قابلیت‌ها شامل :

  • دوربین با کیفیت فیلم‌برداری 4K Ultra-HD
  • مجموعه فناوری‌های لاجیتک RightSence
  • طراحی ماژولار
  • نصب آسان و Plug-and-Play بودن دستگاه

لاجیتک RALLY

RightSence در لاجیتک RALLY

مجموعه فناوری‌های لاجیتک RightSence که در دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک RALLY وجود دارد فناوری‌های RightSight، RightSound و RightLight است.

RightSight

با توجه به قرار گرفتن کنترل‌ دوربین هنوز هم ممکن است تا تنظیم کامل تصویر کار دشواری باشد؛ به همین دلیل نیز لاجیتک با قابلیت RightSight در ویدئو کنفرانس لاجیتک RALLY این قابلیت را به دوربین داده است که با تشخیص افراد فعال و حاضر در جلسه و به صورت خودکار زاویه دید و میزان زوم خود را تنظیم کند.

RightSound

به لطف فناوری RightSound موجود در ویدئو کنفرانس لاجیتک RALLY کیفیت صدای شما بهبود محسوسی پیدا می‌کند. این فناوری با استفاده از یک الگوریتم پیچیده توانایی حذف نویز محیط، و قدرت بخشیدن به صدای شما و تنظیم صدای هر شخص با توجه به فاصله او با میکروفون را دارد تا طرفین تماس با صدایی یک دست، شفاف و قابل درک برای همه‌گان در ارتباط باشند.

RightLight

شرایز نوری که هر فرد در آن قرار می‌گیرد برای تصویری که از او دیده خواهد شد اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل نیز دستگاه ویدئو کنفرانس لاجیتک RALLY با قابلیت RightLight خود توانایی تنظیم نورپردازی خود تصویری را به شما ارائه بدهد که دارای بیشترین وضوح ممکن باشد و در صورت تغییر نورپردازی (مانند تغییر جو آب و هوایی از ابری به آفتابی) می‌تواند خود را با شرایط محیطی جدید تنظیم کند.

 

برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با این محصول فوق‌العاده توصیه می‌کنیم تا بررسی کامل‌تر این دستگاه ویدئو کنفرانس را در سایت Zoomit در اینجا مطالعه نمایید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *