بسیاری از ما روزانه با دستگاه‌های مختلفی  از قبیل کامپیوتر، تلفت همراه و تبلت کار می‌کنیم. استفاده از کیبورد لپتاپ و یا کیبورد مجازی دستگاه‌های همراه تجربه‌ی بسیار لذت بخشی از تایپ را در اختیار شما قرار نمی‌دهند، اما آیا کیبورد بلوتوث چند دستگاهه Logitech K480 می‌تواند جایگزینی برای کیبوردهای مختلف ما باشد؟ در ادامه به بررسی این کیبورد خواهیم پرداخت.

طراحی

کیبورد بلوتوث چند دستگاهه Logitech K480 دارای جایگاهی در بالای خود است تا بتوانید تبلت و تلفن همراه خود را به صورت ایستاده و با زاویه‌ای مناسب در مقابل خود قرار دهید. این کیبورد در رنگ‌های مشکی/سبز و سفید/طوسی موجود است. این کیبورد دارای طراحی روان است و زوایای گرد و نرمی دارد.

کیبورد بلوتوث

 

قابلیت‌ها و امکانات

این یک کیبورد بلوتوث و بی‌سیم است و لاجیتک برای کاهش هزینه‌ی این کیبورد از باتری‌های AAA به‌جای باتری قابل شارژ در این کیبورد استفاده کرده است.

مهمترین قابلیت این کیبورد قابلیت کار با سیستم‌عامل‌های مختلف است. این کیبورد بلوتوث می‌تواند به دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل‌های Windows 7,8,10 , MacOS X and Newer , Android 3.2 and Newer , iOS 5 and Newer متصل شود و کار کند. برای این که بتوانید بدون هیچ مشکلی با این دستگاه‌ها کار کنید، دکمه‌های کنترل هر سیستم‌عامل روی این کیبورد تعبیه شده است.

ابعاد این کیبورد 196.6*301.3*20.2  میلی‌متر است و با وزن 810 گرم کیبوردی سنگین وزن تلقی می‌شود و اتصال بلوتوث این کیبورد دارای برد 10 متر است.

کیبورد بلوتوث

 

نحوه نصب و عملکرد

جایگاه موجود در بالای این کیبورد بلوتوث برای قرار دادن یک همزمان یک آیپد و یک تلفن‌همراه به صورت ایستاده مناسب است. متأسفانه قابلیتی برای تنظیم زاویه دستگاه‌های همراه شما وجود ندارد، اما زاویه پیشفرض این کیبورد زمانی که آن را روی میز کار خود قرار می‌دهید زاویه‌ی مناسبی است و بدون هیچ‌گونه مشکل می‌توانید محتوای نمایش داده شده در دستگاه‌های خود را مشاهده کنید.

اتصال این کیبورد نیز بسیار ساده است و می‌تواند به صورت همزمان به 3 دستگاه مختلف متصل باشد. جابه‌جایی بین دستگاه‌های متصل نیز به کمک نشانگر دایره‌ای شکل موجود دار سمت چپ این کیبورد انجام می‌شود که با چرخاندن آن می‌توان اتصال کیبورد را بین دستگاه‌های مختلف جابه‌جا کرد.

دکمه‌های این کیبورد دارای سطحی فرورفته هستند و در هنگام تایپ بسیار راحت‌اند، اما در هنگام تایپ دارای صدای نسبتاً زیادی هستند و عادت به این صدا مقداری زمان‌بر است.

جمع‌بندی

اگر که با دستگاه‌های مختلفی در روز کار می‌کنید و می‌خواهید روی یک کیبورد در همه‌ی آن‌ها تایپ کنید، کیبورد بلوتوث Logitech K480 با قابلیت اتصال به دستگاه‌ها با سیستم‌عامل‌های مختلف و قابلیت تایپ و کنترل همه‌ی آن‌ها و اتصال ساده گزینهی بسیار منسبی برای شماست.

در ادامه نیز می‌توانید ویدئوی معرفی این کیبورد را مشاهده کنید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *