کیبورد بلوتوث انتخاب بسیاری از افرادی است که روزانه ساعت‌های زیادی را با کامپیوتر و لپ‌تاپ خود سروکار دارند. با توجه به این که این روزها دنیای سخت‌افزار بسیار متنوع است، در این مقاله قصد داریم تا راهنمای خرید بهترین کیبورد با اتصال بلوتوث را به شما همراهان گرامی اسپیرو آموزش دهیم و ویژگی‌های یک کیبورد بلوتوث مناسب را بیان کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید!

انتخاب یک کیبورد بلوتوث کار آسانی نیست!

وقتی تنوع محصولات بالا می‌رود انتخاب برای ما سخت‌تر خواهد شد چرا که در بین این همه کیبورد با اتصال بلوتوث باید کدام را انتخاب کرد؟ در ادامه شما را با ویژگی‌های بهترین کیبورد بلوتوث بازار آشنا می‌کنیم.

 

کیبورد بلوتوثویژگی‌های بهترین کیبورد بلوتوث

برای انتخاب بهترین کیبورد با اتصال بلوتوث باید به نکات زیر دقت کنید:

  • کیبوردهای وایرلس با امکان اتصال از طریق بلوتوث!

بیشتر کیبوردهای وایرلس این امکان را دارد که از طریق بلوتوث، به گوشی و یا تبلت وصل شود. در صورت استفاده مکرر از تبلت یا گوشی برای شما بهترین انتخاب یک کیبورد بلوتوث است و بهتر است از کیبوردهای مکانیکی صرف نظر کنید.

 

  • طول عمر باتری‌ اهمیت زیادی دارد!

از ویژگی‌های منفی کیبورد بلوتوث عمر کوتاه باتری‌های آن است که باید برای انتخاب بهترین کیبورد بلوتوث ابتدا تحقیقات لازم را در مورد طول عمر باتری‌های آن برند انجام دهید سپس تصمیم خرید کیبورد بلوتوث خود را عملی کنید.

 

نام بهترین کیبورد بلوتوث که باید آن را چشم بسته خرید

کیبورد بلوتوث

 

  • Craft بهترین کیبورد بلوتوث بازار

لذت تایپ کردن سریع و بدون دردسر را با کیبورد لاجیتک CRAFT تجربه کنید. رقص انگشتان دست شما با موسیقی کلیدهای این کیبورد بسیار زیباست.

 

کیبورد بلوتوث

  • کنترل “Creative Dial”

یکی از امکانات این کیبورد کنترل Creative Dial آن است که مطابق با برنامه‌هایی که با آن کار می‌کنید تغییر می‌کند و می‌تواند با لمس و یا فشار دادن این کنترل قدرت خلاقیت خود را لمس کنید و آن را به اجرا دربیاورید.

 

کیبورد بلوتوث

در طول روز به هنگام تایپ کردن کیبورد هوشمند لاجیتک CRAFT این امکان را به شما می‌دهد که نور پس زمینه آن را تنظیم کنید تا در ایده‌آل‌ترین شرایط به کار خود ادامه دهید.

 

کیبورد بلوتوث

طراحی دگمه‌های این کیبورد به صورتی است که حالتی فرو رفته دارد و در هنگام تایپ کردن کمترین تحرک ممکن را به دگمه‌ها وارد می‌کنید که این امر موجب می‌شود تا صدای تایپ کردن شما کمتر به گوش برسد و با تمرکز بالاتری به امور خود رسیدگی کنید.

 

در این مقاله از اسپیرو با یکی از بهترین کیبوردهای بلوتوث بازار آشنا شدیم که با توجه به طراحی و امکاناتی که دارد، با مناسب‌ترین هزینه می‌توانید آن را تهیه کرده و از امکانات منحصربه فرد آن نهایت استفاده را ببرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی این کیبورد کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *