• فروش سه ماهه اول لاجیتک 23 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل رشد داشته است.
  • درآمد GAAP این بازه نیز 76 درصد رشد داشته و از 47 میلیون دلار به 83 میلیون دلار رسیده است و درآمد به ازای هر سهام یا EPS رشدی 56 درصدی داشته و ازرش هر سهام این سرکت از 0.27 دلار به 0.42 دلار رسیده‌است.
  • درآمد حاصل از فعلایت‌های non-GAAP نیز رشد 75 درصدی داشته‌اند و به 117 میلیون دلار رسیده‌اند که در سال قبل این مقدار 67 میلیون دلار بود و ارزش سهام آن از 0.39 دلار به 0.64 دلار رسیده است که رسد 64 درصدی را تجربه کرده‌است.

مدیرعامل لاجیتک، Bracken Darrell اعلام کرد که:(( سه ماهه اول بسیار موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به آن در حال تغییر اهداف خود برای ادامه سال و سال آینده هستیم. در این سه ماه رشد متوسط 25 درصدی را در فروش انواع دسته‌بندی‌های محصولات خود داشتیم و تمرکز ما بر رشد 4 ترند اصلی محصولات در آینده است: افراد بیشتری از خانه مشغول به کار خواهند شد، ویدئو کال جایگزین کنفرانس‌های صوتی خواهند شد، ESports به اندازه فعالیت‌های ورزشی پر طرفدار خواهد شد، و بسیاری از افراد در آینده‌ای نزدیک به تولید محتوا و استریم آن‌ها خواهند پرداخت.))

محصولات جدید این برند نیز بر حوزه ویدئو کنفرانس، گیمینگ و استریمینگ تمرکز دارند.

لاجیتک پیش‌بینی رشد سال 2021 خود را از رشدی با درصد تک رقمی به 10 تا 13 درصدی افزایش داده‌است.

همچنین درآمد این شرکت از فعالیت‌های non-GAAP از رنج 380 میلیون دلار تا 400 میلیون دلار به 410 تا 425 میلیون دلار افزایش داده شده‌است.

لاجیتک نتایج اقتصادی خود را به صورت تله‌کنفرانس و در سایت http://ir.logitech.com قرار داده‌است.

همچنین برای اعلام بررسی نتایج Q1 FY 2021 خود نیز تله‌کنفرانسی را در سایت بالا قرار داده‌است.

در ادامه می‌توانید محاسبات مربوط به این بخش‌ها را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *