بیاند Beyond از بسته بندی جدید محصولات خود با هدف سهولت مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به کالا در یک نگاه رونمایی کرد. بیاند با طراحی جدید بسته بندی کیبورد، ماوس، کمبو، هدست و سایر تجهیزات کامپیوتری تولیدی با رعایت سادگی و جامع بودن اطلاعات محصول سعی در حفظ هر دو استاندارد ذکر شده در محصولات عرضه شده توسط شرکت اسپیرو کرده است.

اسپیرو با توجه به این موضوع که امروزه بسته بندی محصولات به صورتی طراحی می شوند که در کمترین زمان، خریدار بتواند بیشترین دریافتی اطلاعات را داشته باشد. از این رو اصول طراحی پکیج های خود را به سمت ساده سازی و به روزرسانی اطلاعات درج شده بر روی تولیدات برده است. به روزرسانی اطلاعات و در دسترس قرار دادن آن برای خریداران از مهمترین دلایل تغییر پکیج و بسته بندی محصولات بیاند برای بازار و درخواست کنندگان این محصول بوده است.

رونمایی بسته بندی جدید محصولات بیاند beyond
به گفته مدیر محصول بیاند : به محض این که شما آماده طراحی و تغییر ساختار قدیمی بسته بندی یک محصول می شوید باید این نکته را در نظر بگیرید که با این کار، شما در حال تغییر محصولی هستید که در حال فروش است و به عبارت دیگر در بازار موجود است. بسیاری از شرکت ها بر این باورند که کارایی بسته بندی بسیار مهم تر از ظاهر آن است. اما نکته مهم این است که هم ظاهر و هم کارایی هر دو مهم هستند، اما در برخورد اول ظاهر یک محصول است که مشتری را جذب می کند.

وی ادامه داد : هر ساله در دنیا بسیاری از طراحی های جدید محصولات شکست می خورند. دلیل آن ساده است. اکثر مشتریان زمان و انرژی خود را برای مطالعه جزئیات محصولات و یا کالا بر روی دفترچه اطلاعات آن نمی کنند. بنابراین آنها از میانبر برای تصمیم گیری استفاده می کنند و این میانبر همان اطلاعات مندرج روی بسته‌بندی محصول می باشد. بسته بندی یک محصول به مصرف کنندگان می‌گوید که چرا محصول و نام تجاری آن ها متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *