ما بسیار مفتخریم که به معرفی دو محصول همکاری ویدئویی جدید لاجیتک بپردازیم. محصول اول اتوماسیون هوشمند را به جلسات ویدئویی اضافه می‎‌کند و محصول دوم سری کنفرانس ویدئویی جدیدی است که سطح دوربین کنفرانسی با قابلیت اتصال USB را بالاتر می برد.

فناوری Logitech RightSense

بیشتر اتاق‌های جلسات برای کنفرانس های ویدئویی طراحی نشده‌اند. موضوع کنفرانس ویدئویی چالش‌های زیادی را در بر دارد؛ نورپردازی فوقانی اتاق، دیواره ی پنجره ‌ها و بسیاری از سطوح سخت، مشکلاتی نظیر ایجاد سایه، درخشندگی بیش از حد، بازپخش (اکوی) صدا را به شکلی غیرقابل قبول به وجود می‌آورند و با نصب دوربین‌ها بر دیوار کم عرض اتاق‌های جلسات، افرادی که در کنفرانس ویدئویی شرکت کرده اند؛ به جای دیدن همکاران خود شاهد بخش بزرگی از میز کنفرانس هستند.

مطمئناً، ما می‌توانیم به تغییر قرارگیری پنجره‌ها و نصب پنل‌های آکوستیک بپردازیم. همچنین می‌توانیم امیدوار باشیم که یکی از افراد حاضر در اتاق دوربین را به صورت دستی تنظیم کند. اما آیا بهتر نیست که دوربین‌ها، میکروفون‌ها و اسپیکرها با شرایط اتاق تنظیم شوند؟

امروز، ما به معرفی فناوری‌ ™RightSense می پردازیم، چمدانی از فناوری‌های در دستگاه‌های لاجیتک که می‌توانند به خودکارسازی و ساده‌سازی جلسات کمک کنند.

  • فناوری ™RightSight لاجیتک، افراد حاضر در میدان دید دوربین را شناسایی می‌کند و به طور خودکار حاضران جلسه در اتاق را کادربندی می‌کند تا کاربران نیازی به تنظیم دستی زاویه دوربین نداشته باشند و بدین ترتیب بخش بزرگی از مشکلی که پیش از این به آن اشاره کردیم از بین می رو‌د. بدین ترتیب، حاضران حس جلسه ای واقعی تر را خواهند داشت و به شکل بهتری قادر به تعامل و ایجاد تماس تصویری خواهند بود.
  • فناوری ™RightLight لاجیتک به بهینه‌سازی توازن نور و رنگ برای شفاف‌تر ساختن صورت افراد نسبت به اشیا و سطوح می‌پردازد، همچنین لحن رنگ پوست طبیعی‌تری را نشان می‌دهد، به طوری که این توازن باعث می‌شود در موقعیت‌های ضدنور و یا کم‌نور نیز افراد به خوبی قابل تشخیص باشند.
  • فناوری ™RightSound لاجیتک شفافیت صداها را با کاستن اختلالات صوتی زمینه و اکو، همترازسازی صوتی و تمرکز بر کسی که در حال صحبت است افزایش می‌دهد، بدین ترتیب تمام افراد حاضر در جلسه می‌توانند به خوبی بشنوند و شنیده شوند.

فناوری‌های ™RightLight و ™RightSound هم اکنون بدون دریافت هزینه در تعدادی از دستگاه‌های ConferenceCam و وب کم‌ها به کار برده شده‌اند. ™RightSight نیز در ادامه امسال از طریق دانلود نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار داده می‌شود و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

Logitech Rally

 

ما همچنین Logitech Rally را معرفی کرده‌ایم، سیستمی ماژولار و ویژه که برای کاربردهای روزمره اتاق‌های کنفرانس، اتاق‌های جلسات و فضاهای بزرگ جلسات مناسب است. Logitech Rally ویدئوی با کیفیت استودیوهای تصویربرداری و صدایی بسیار شفاف و باکیفیت را به همراه تجربه کنفرانس ویدئویی خودکار در اختیار شما قرار می‌دهد، تجربه‌ای که می‌تواند متناسب با فضای جلسات شما فارغ از اندازه اتاق به کار برده شود. Logitech Rally تصویری با کیفیت Ultra-HD 4K را به کاربران عرضه می‌کند، اجزای صوتی ماژولار، قابلیت‌های PTZ (جابجایی دوربین برای دریافت تصاویر از بخش های بیشتری از فضا) و پیشرفته‌ترین پیاده‌سازی فناوری‌های ™RightSense در این محصول عرضه شده‌اند. Logitech Rally با قابلیت‌های خارق‌العاده خود، استانداردهای جدیدی را برای دوربین‌های ویدئویی با اتصال USB تعیین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *