ماوس لاجیتک Pebble M350 Off-white

Pebble M350

ماوس مدرن، باریک، سایلنت و Bluetooth

لینک محصول در سایت لاجیتک

PN: 910-005770

Share

صاحب فضای خود باشید

با ماوس Logitech Pebble M350 هر فشایی را مینیمالیست، مدرن و سایلنت کنید – ماوس پرتابلی که در لایف‌استایل رنگارنگ شما جای می‌گیرد و همه جا همراه شما خواهد بود. شکل ارگانیک این ماوس در کوله، کیف و حتی جیب شما هم جا می‌شود و در دست حس بسیار خوبی دارد. با کلیک و اسکرول سایلنت این ماوس می‌توانید مشغول کار شوید بدون آن که اطرافیانتان را اذیت کنید.

مدرن، باریک و زیبا

ماوس Pebble M350 طرح و نقش لایف استایل شما را تکمیل می‌کند و به ستاپ میز شما رنگ و زیبایی می‌بخشد؛ و به قدری باریک است که آن را در کیفتان بی‌اندازید و به کافه همراه خود بی‌آورید

در سکوت کلیک و اسکرول کنید

در خانه، کافه یا کتابخانه بدون آن که بدون آن که مزاحم دیگران شوید کار کنید. همان حس کلیک با 90% صدای کمتر احساس خواهد شد. حتی اسکرولر لاستیکی نیز در سکوت کار می‌کند.

به روشی که دوست دارید وصل شوید

به کامپیوتر، لپتاپ یا تبلت خود به کمک Bluetooth یا گیرنده USB کوچک این ماوس – که در زیر در مغناطیسی قرار گرفته است – متصل شوید و تا برد 10 متری نگران ضعیف شدن یا قطع شدن اتصال آن نباشید. – قابل اتصال به Windows, macOS, ChromeOS, iPadOS

شکل ارگانیک، فیت طبیعی دست

ماوس Logitech Pebble M350 طراحی شده‌است تا باریک باشد و همچنان در دست راحت باشد. کناره‌های گرد لاستیکی این ماوس به قدری راحت هستند که نمی‌‌خواهید دستتان را از روی آن بردارید.

رنگ مناسب شما

Pebble M350 در 3 رنگ Off-White، Rose و Blueberry
قابل تهیه است تا با دیگر تجهیزات شما هماهنگ شود.

هرجا که بودید، کار کنید

ماوس Logitech Pebble M350 روی هر سطحی با سرعت دقت بالا ردیابی می‌کند؛ چه روی میز در کافه مورد علاقه شما باشد چه روی روکش تخت خوابتان.

چگونه ماوس را متصل کنیم

مرحله سوم

همچنین می‌توانید به کمک گیرنده USB داخل ماوس و با اتصال آن به کامپیوتر خود ماوس را به کامپیوتر متصل کنید.

مرحله دوم

به سادگی به کمک Bluetooth با روشن کردن Bluetooth کامپیوتر خود و سرچ کردن دستگاه‌های موجود و انتخاب Pebble M350 به ماوس جدید خود متصل شوید.

مرحله اول

تب باتری را بکشید تا ماوس Pebble M350 به صورت خودکار روشن و آماده اتصال شود. نشانه آماده اتصال بودن ماوس چشمک زدن چراغ وضعیت ماوس به رنگ آبی و سبز است.

مرحله پنجم

برای اتصال ماوس به کامپیوتر دیگر از طریق Bluetooth تنها کافیست تا دکمه زیر ماوس را برای مدت 3 ثانیه نگهدارید تا ماوس وارد حالت اتصال بلوتوث شود و چراغ ماوس به رنگ‌های سبز و آبی چشمک بزند.

مرحله چهارم

اگر از هردو روش برای اتصال استفاده کردید می‌توانید با نگهداشتن دکمه زیر ماوس به مدت 1 ثانیه نوع اتصال انتخابی خود را تغییر دهید. نور آبی برای اتصال بلوتوث و نور سبز برای اتصال USB است.

وزن (گرم)

100g

نوع اتصال

Bluetooth, WIRELESS-بی سیم

نوع حسگر

High-precision Optical tracking

دقت

1000Dpi

برد / طول کابل

10 متر

تعداد کلید ها

3

قابليت کارکردن با هر دو دست

دارد

سازگار با سیستم های عامل

Windows® 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7.Android.Ios,Mac OS-Android™ 3.2 or later

تعداد باتری

1 AA battery

گارانتی

12 ماه

سایر قابلیت ها

Multi-Device, Multi-OS, Bluetooth Low Energy Technology, Unifying ready mouse

SKU: 910-005770 دسته بندی: , ,