ماوس MX MASTER یک شاهکار هنری از لاجیتک است. محصولات شرکت لاجیتک را بیشتر به دلیل کیفیت بالا، تنوع در تولیدات و تکنولوژی به کار گرفته شده می شناسند. در این مقاله به معرفی یکی از شاهکار های شرکت لاجیتک می پردازیم. نام محصول مورد نظر که از آن به یک شاهکار نام بردیم، ماوس MX MASTER می باشد. این ماوس در نگاه اول با اکثر ماوس های لاجیتک و سایر برند های موجود در بازار تفاوت دارد.

 

mx-master

 

شاید تا قبل از این طراحی ماکت را در بزرگترین کمپانی های دنیا مثل لامبورگینی و فراری مشاهده کرده باشید. در ویدئویی که شرکت لاجیتک در معرفی این محصول منتشر کرد، خواهید دید که کمپانی لاجیتک هم به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های تولید کننده تجهیزات کامپیوتری,صوتی و تصویری, تولید ماوس از طراحی کانسپت شروع می‌کند تا خروجی آن یکی از بهترین و زیباترین ماوس های دنیا باشد.

 

ویدئو ساخت ماوس MX MASTER
با نگاه اول به این ماوس یک محصول بسیار زیبا و چشم نواز را مشاهده می کنید. به راستی این محصول شما را به یاد طراحی یک ماشین اسپورت می اندازد. به هر حال به نظر میرسد که یک طراح ماشین های اسپورت در شکل گیری این محصول فوق العاده نقش داشته است.

به هر حال اطلاع چندانی درباره این که آیا این اتفاق درباره ماوس های دیگر نیز افتاده است یا خیر نداریم، اما انچه که می دانیم، این است که این اتفاق برای اکثر ماشین های اسپورت و یا محصولاتی با این سطح از کیفیت در دنیا افتاده است. همانطور که شما هم ممکن است با من موافق باشید MX MASTER ظاهری کاملا اسپورت دارد که شما را ترغیب به استفاده از این محصول می کند.

 

ماوس MX MASTER یک شاهکار هنری از لاجیتک

 

اگه بخواهیم با هم صادق باشیم تا حالا ماوسی با جایی برای انگشت شست دیده نشده است. این ماوس برای افرادی با دستان بزرگ انتخاب بسیار عالی به حساب می آید. با رعایت استاندارد های طراحی ارگونومی در تولید این محصول هیچ دستی از کار با این ماوس به مدت طولانی خسته نمی شود. برای اطلاع از جدیدترین ماوس MX MASTER و امکانات آن می توانید به مقاله MX MASTER 2S مراجعه کنید.

 

ماوس MX MASTER یک شاهکار هنری از لاجیتک

 

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *