معرفی اسپیکر جدید لاجیتک MX SOUND به عنوان یک محصول جدید با سنسور حرکتی، اتصال از طریق بلوتوث و طراحی متفاومت در سال 2017 از سوی کمپانی لاجیتک صورت گرفت. برای آشنایی بیشتر با این اسپیکر از خصوصیات فیزیکی این محصول شروع می کنیم.

 

اسپیکر بلوتوث لاجیتک – MX SOUND Premium Bluetooth Speaker

لاجیتک قبلا هم اعلام کرد که بر روی جذابیت ظاهری محصولات علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که تولیدات این شرکت دارد تمرکز کرده است. این اسپیکر از دو بخش دایره ای شکل در اندازه کوچک و بزرگ شکل گرفته و در مجموع دارای دو اسپیکر می باشد. دایره کوچک برای بیس موزیک است که خروجی آن به سمت پشت اسپیکر است. بخش روبروی دایره بزرگتر از پارچه ای خاکستری رنگ شکل گرفته که به دلیل همخوانی با رنگ بدنه شکل زیبایی به این اسپیکر داده است.

 

اسپیکر جدید لاجیتک MX SOUND Premium Bluetooth Speaker

 

 

نکته بسیار جالب درباره اسپیکر جدید لاجیتک سنسور حرکتی Motion Sensor است. وقتی دست خود را جلوی اسپیکر بیاورید منوی اسپیکر روشن می شود و در صورت لمس به شما اجازه pair شدن با دستگاه از طریق بلتوتوث و یا کنترل صدا را خواهد داد.

 

اما درباره سوکت های خروجی و ورودی اسپیکر بلوتوث لاجیتک با نام MX SOUND Logitech باید گفت که تمامی سوکت ها بر روی اسپیکر سمت راست قرار گرفته اند. سوکت های بر روی اسپیکر از چپ به راست تصویر به ترتیب عبارتند از:

  • خروجی هدفون یا ایرفون
  • سوکت پاور power
  • سوکت اتصال کابل به اسپیکر سمت چپ
  • سوکت اتصال به PC با کابل 3.5 میلی متری
  • سوکت اتصال به دستگاه به وسیله کابل 3.5

 

 

اسپیکر MX SOUND قابلیت اتصال به دستگاه های تلویزیون، کامپیوتر، تلفن های هوشمند، تبلت و دستگاه های پخش کننده موسیقی از طریق بلوتوث و جک 3.5 میلی متری را دارد. تنوع محصولات و امکان برقراری ارتباط با سایر دستگاه ها از ویژگی تولیدات جدید شرکت لاجیتک است. قدرت هر اسپیکر به صورت مجزا Total Watt (RMS): 12W و در مجموع دارای Total Watt (Peak): 24W می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *