لاجیتک به معرفی ست اسپیکر رومیزی بلوتوث جدید خود با مدل لاجیتک Z407 پرداخت. این اسپیکر قصد دارد تا صدای استریو با شفافیت بالا و بیس قدرتمند را در یک پکیح کوچک و زیبا به شما ارائه کند.

اسپیکر رومیزی بلوتوث Logitech Z407

لاجیتک Z407 یک ست اسپیکر رومیزی بلوتوث 2.1 با قدرت کلی 80 Watt است که به کمک ساب ووفر رو به پایین این مجموعه با توجه به ابعاد کوچک آن بیسی عمیق را به شما ارائه می‌دهد و به موسیقی، فیلم و بازی‌های شما روحیه می‌بخشد.

کنترل این ست اسپیکر که کنترل میزان صدای آن است به صورت وایرلس به مجموعه اسپیکر متصل است و می‌توانید آن را در هر جایی روی میز خود قرار دهید. همچنین با کمک فناوری بلوتوث می‌توانید تا دستگاه‌های همراه خود را به صورت وایرلس به این ست اسپیکر رومیزی بلوتوث متصل کنید تا برای گوش دادن به جلسات ویدئویی در حین کار و موسیقی در حین استراحت به چندین سیستم صوتی نیاز نداشته باشید.

اسپیکرهای ستلایت این ست دارای طراحی بیضی شکل و به رنگ طوسی هستند و می‌توانید آن‌ها را به صورت ایستاده یا خوابیده روی میز خود قرار دهید. همچنین عرض بدنه این اسپیکر‌ها بسیار کم است و می‌توانید تا در حالت خوابیده آن‌ها را در زیر مانیتور خود نیز جای دهید.

چندین راه برای اتصال به این ست اسپیکر رومیزی وجود دارد، می‌توانید تا کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت خود را از طریق کابل USB، بلوتوث 5.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون به این اسپیکر متصل شوید و به پخش موسیقی، مشاهده استریمینگ و گوش دادن به دیگران در جلسات ویدئو کنفرانس بپردازید.

این ست اسپیکر رومیزی مناسب برای استفاده روزانه، مولتی‌مدیا و گیمینگ است و با ابعاد کوچک و کنترلر وایرلس به نحوی طراحی شده‌است تا بر روی تمامی میزهای کار بدون در نظر گرفتن محدودیت فضای موجود بر آن‌ها قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *