غذاساز وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه است که می‌‌توانید به کمک آب به خرد کردن، آسیاب کردن، پوره کردن و مخلوط کردن موارد غذایی بپردازید. با توجه به میزان کاربرد این وسیله در آشپزخانه برند بیاند تصمیم به تولید این محصول در کشور گرفته است و در این مطلب قصد داریم تا با غذاساز چندکاره بیاند مدل BHB-20 و قابلیت‌های آن آشنا شویم.

غذاساز چندکاره

غذاساز بیاند مدل BHB-20 یک غذاساز چندکاره است و می‌توانید با تعویض سری‌های آن به انجام کارهای مختلفی با آن بپردازید.

این غذاساز شامل 4 سری برای انجام کارهای مختلف است؛ این سری‌ها شامل:

  1. همزن
  2. مخلوط کن
  3. آسیاب
  4. خرد کن گوشت (غذاساز)

می‌شوند. همچنین موتور این دستگاه دارای توان 700 وات است و با دور بالا کار می‌کند و بدنه دستگاه از جنس پلی‌کربنات و تیغه‌های آن از جنس فولاد آب دیده ساخته شده‌اند که استحکام بالایی دارند و کند نمی‌شوند، به این دلیل می‌توانید تا با خیال راحت با غذاساز خود به تهیه انواع سس‌ها، مایع‌ها و اسموتی‌ها را تهیه نمایید.

نحوه کار با غذاساز چندکاره بیاند

غذاساز چندکاره

برای کار با این دستگاه 3 کلید در سمت جلوی دستگاه وجود دارد و این دکمه‌ها با ترتیب قابلیت‌های:

  • حالت پالس
  • دور تند
  • دور کند

را کنترل می‌کنند. حالت پالس نیز حالتی است که در آن دستگاه به مدت 5 تا 10 ثانیه کار می‌کند، سپس چند ثانیه متوقف می‌شود تا محتویات ظرف دوباره ثابت شوند و سپس دوباره شروع به کار می‌کند.

همچنین در زیر دستگاه پایه‌هایی به حالت ساکشن کاپ تعبیه شده است که به سطح میز شما می‌چسبد تا از تکان خورد‌های شدید دستگاه در زمان فعالیت آن جلوگیری کند.

غذاساز یک وسیله بسیار کاربردی است که از کوچک ترین بخش‌های تهیه غذا تا مهمترین آن‌ها کمک حال شما در آشپزخانه خواهد بود. امروزه با مشغله فراوان خانواده‌ها بهتر است زمان کمتری به آشپزی اختصاص داده و به جای آن بیشتر روی میز غذا نشست.

از طرفی همیشه ترکیب و جا افتادن مواد اولیه نقش به سزایی در تهیه یک غذای خوشمزه ایفا می‌کند. یک غذاساز با کیفیت می‌تواند سال‌ها خدمت صادقانه به شما داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *