شرکت بازرگانی مروارید اسپیرو به عنوان نماینده انحصاری عرضه و پخش محصولات لاجیتک در ایران، روز هفتم مهر ماه در مراسمی که در خانه همایش تهران برگزار شد، آغاز عرضه محصولات ویدئو کنفرانس Logitech RALLY در بازار ایران را به صورت رسمی اعلام کرد.

 

برنامه مراسم معرفی ویدئو کنفرانس رالی

Logitech RALLY

در این مراسم، مدیر منطقه روسیه، آسیای میانه و خاورمیانه لاجیتک آقای رومن مانین از روسیه، مدیران شرکت اسپیرو و نمایندگان پخش محصولات لاجیتک در سراسر ایران حضور داشتند. مراسم با سخنرانی آقای مانین در مورد تاریخچه شرکت لاجیتک و میزان محبوبیت آن سخنرانی کرد. لاجیتک در حال حاضر یکی از رهبران بازار در تولید محصولات جانبی کامپیوتر است و هر هفته 2.5 میلیون محصول لاجیتک در سراسر دنیا به فروش می‌رسد.

 

 

Logitech RALLYپس از اتمام سخنرانی آقای مانین، آقای سهیل ترکان، مدیر عامل شرکت اسپیرو در مورد اهمیت ویدئو کنفرانس و بازار رو به رشد محصولات ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداخت. در این بخش از مراسم اعلام شد که لاجیتک به رهبر بازار تجهیزات ویدئو کنفرانس تبدیل شده است و همکاری نزدیک با شرکت‌های بزرگ ارائه‌دهنده سرویس‌های ویدئو کنفرانس دنیا مثل مایکروسافت، گوگل و زوم دارد. طبق آمار به دست آمده از مطالعات مؤسسه سینرژی تعداد دستگاه‌های ویدئو کنفرانس نصب شده لاجیتک در سراسر دنیا دو برابر تعداد دستگاه‌های نصب‌شده از برندی است که در جایگاه دوم قرار دارد.

 

Logitech RALLY
در ادامه خانم سها ترکان، مدیر بازاریابی لاجیتک در ایران، ویژگی‌های دستگاه ویدئو کنفرانس رالی و موارد استفاده آن صحبت کرد که در ادامه مقاله به تبیین ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم. مراسم با تقدیر از نمایندگان برتر فروش محصولات ویدئو کنفرانس، نمایش و توضیحات عملی کارشناسان شرکت اسپیرو درباره نحوه عملکرد ویدئو کنفرانس Logitech RALLY و پذیرایی به پایان رسید.

 

دستگاه ویدئو کنفرانس Logitech RALLY ؛ جدیدترین محصول لاجیتک برای رفع چالش‌های ویدئو کنفرانس

چالش‌هایی که کاربران در سیستم‌های ویدئو کنفرانس سنتی با آن‌ها روبرو بودند به سه دسته عمده تقسیم می‌شود:

  • فرم
  • انعطاف‌پذیری
  • پلتفرم

دستگاه ویدئو کنفرانس رالی با طراحی خاص و بهره‌مندی از فناوری‌های روز دنیا بر این سه چالش فائق آمده است. در ادامه به تفکیک به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های ویدئو کنفرانس Logitech RALLY می‌پردازیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چالش‌های موجود در برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس، می‌توانید مطلب کنفرانس‌ها و دلیل برگزاری آن‌ها را مطالعه کنید.

Logitech RALLYراه‌حل‌های Logitech RALLY برای چالش‌های فرم

Logitech RALLY

اجزای دستگاه ویدئو کنفرانس Logitech RALLY عبارتند از: یک دوربین، یک اسپیکر، یک میکروفون، یک هاب صفحه نمایش، یک هاب رومیزی و یک میکروفون. البته تعداد این اجزا با توجه به موراد استفاده قابل تغییر هستند، برای مثال برای یک اتاق بزرگ ممکن است به تعداد بیشتری اسپیکر و میکروفون نیاز داشته باشید.

فناوری Right Sense باعث شده تا از دستگاه رالی بهترین کیفیت ممکن را در ویدئو کنفرانس دریافت کنید. این فناوری متشکل از سه جزء است:

RightLight

این فناوری به بهینه سازی توازن نور و رنگ از طریق اولویت بندی ظاهر صورت‌ها و ایجاد رنگ پوست طبیعی می‌پردازد. عملکرد فوق‌العاده این فناوری در نور تیره یا ضد نور شایان توجه است.

RightSight

این فناوری به دوربین این امکان را می‌دهد که فردی را که در حال صحبت کردن است در مرکز دید خود قرار دهد. در واقع در یک جلسه گروهی دیگر نیازی به جابجایی افراد برای قرار گرفتن در مقابل دوربین نیست و دوربین به صورت خودکار و هوشمند روی فردی که در حال صحبت کردن است تمرکز می‌کند.

RightSound

این فناوری شفافیت صدا را با حذف اختالالت صوتی زمینه و اکو، هم‌سطح‌سازی خودکار صداها و تمرکز بر سخنرانان فعال بهبود می‌دهد. این بدین معنی است که اگر سیستم را در یک اتاق بزرگ و با استفاده از چند میکروفون راه‌اندازی کرده باشید، سیستم این قابلیت را دارد که میکروفونی را فعال کند که به فردی که صحبت می‌کند نزدیکتر است.

 

راه‌حل‌های رالی برای چالش‌های انعطاف‌پذیری

همانطور که پیش‌تر گفته شد، می‌توان تعداد اسپیکرها و میکروفون‌های رالی را افزایش داد. این ویژگی در کنار زوایه دید نود درجه‌ای دوربین رالی، این امکان را به شما می‌دهد که به سادگی و با زیاد کردن تعداد میکروفون‌ها تا 7 عدد و اسپیکرها تا دو عدد، از این دستگاه برای اتاق‌هایی با ظرفیت 46 نفر نیز استفاده کنید.

همچنین می‌توان دوربین، صفحات نمایش و اسپیکرها را در موقعیت‌های متفاوتی نصب کرد. برای مثال دوربین این دستگاه قابلیت نصب به صورت آویزان از سقف، قرار گرفتن روی یک شلف و یا چسبیده به دیوار را دارد.

 

راه‌حل‌های رالی برای چالش‌های مربوط به پلتفرم

دستگاه ویدئو کنفرانس رالی با تمام پلتفرم‌های ارائه خدمات ویدئو کنفرانس سازگار است و کاربران از این منظر با مشکلی روبرو نخواهند شد.

 

عرضه دستگاه ویدئو کنفرانس رالی با گارانتی اسپیرو

مجموعه اسپیرو پس از عرضه موفق لوازم جانبی کامپیوتر با برند لاجیتک که از برندهای محبوب لوازم جانبی در بازار ایران و جهان است، ارائه تجهیزات ویدئو کنفرانس لاجیتک به بازار ایران را آغاز کرد. بازار محصولات سخت‌افزاری ویدئو کنفرانس در تمام دنیا با رشد قابل توجهی روبرو است و 50% تمام بازار ویدئو کنفرانس را به خود اختصاص داده است. این روند در ایران نیز مشاهده می‌شود و سازمان‌ها در ارتباطات خود دنبال راهکارهای مدرن ویدئو کنفرانس هستند که کاربری بسیار ساده‌تری نسبت به نمونه‌های سنتی دارند. اسپیرو جدیدترین محصول ویدئو کنفرانس لاجیتک که یک سال از معرفی آن توسط لاجیتک می‌گذرد را به بازار ایران عرضه کرده است تا کاربران ایرانی که روز به روز بیشتر از فناوری‌هایی مثل ویدئو کنفرانس استفاده می‌کنند بتوانند از بهترین و به‌روزترین تجهیزات این حوزه بهره ببرند.

در ادامه نیز می‌توانید ویدئویی از این همایش را مشاهده کنید.

 

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *