وب کم‌های گران قیمتی مانند لاجیتک BRIO وجود دارند که به شما کیفیت فیلمبرداری 4K، سنسور فروسرخ برای قابلیت تشخیص چهره و استفاده از Windows Hello و بسیاری قابلیت دیگر را به شما ارائه می‌دهد؛ اما اگر تنها قصد شما از تهیه یک وب کم قابلیت برقراری تماس تصویری است در این مطلب قصد داریم تا شما را با وب کم ارزان قیمت و ساده‌ لاجیتک C170 آشنا کنیم.

وب کم ارزان قیمت لاجیتک C170

این وب کم تنها قابلیت‌هایی که از یک وب کم ساده و با کبفبت مناسب انتظار می‌رود را به شما ارائه می‌دهد و به همین دلیل قیمت پایینی دارد.

این وب کم ارزان قیمت دارای یک سنسور 1.3MP است و با کیفیت HD 720p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند.

این وب کم دارای میکروفون داخلی با کیفیت است تا صدای شما را تماس‌های تصویری به صورت شفاف به طرف دیگر تماس منتقل کند.

لاجیتک C170در کنار این وب کم ویژگی امنیتی آن که نشانگر روشن بودن وب کم است قرار گرفته است. زمانی که این نشانگر روشن است بدین معناست که وب کم شما در حال دریافت تصویر و ارسال آن به کامپیوتر است و اگر در تماس تصویری نیستید و این نشانگر که به رنگ سبز است روشن شده باشد بدین معناست که شخص دیگری به کامپیوتر شما دسترسی دارد و بهتر است تا کامپیوتر خود را خاموش کرده و یا وب کم را از آن جدا کنید.

فوکوس این وب کم به دلیل استفاده از سنسور با ابعاد کوچک ثابت است و نیاز به فوکوس چه به صورت دستی و چه به صورت خدمار را ندارد.

همچنین این وب کم ارزان قیمت لاجیتک C170 توسط کابل USB به کامپیوتر شما متصل می‌شود و دارای اتصال Plug-and-Play است، بدین معنا که برای اتصال و استفاده از این وب کم نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوص یا درایور را ندارید و می‌توانید به سادگی وب کم را به کامپیوتر متصل کنید و شروع به استفاده از آن کنید.

این وب کم در قسمت پشتی خود دارای پایه قابل تنظیم است که می‌توانید با تنظیم کردن آن وب کم را به مانیتورهای مختلف متصل نمایید و زاویه دید آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *