وب کم لاجیتک C525 یک وب کم با طراحی ویژه برای پرتابل کردن این وب کم است. برخلاف وب کم‌های دیگر این برند این وب کم یک وب کم تاشو است و اگر در جلسات ویدئو کنفرانس زیادی شرکت می‌کنید و جابه‌جایی زیادی نیز در طول روز دارید این وب کم می‌توانید گزینه مناسبی برای شما باشد.

وب کم تاشو Logitech C525 HD

این وب کم علاوه بر تاشو بودن و پرتابل بودن آن ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را به یک وبکم مناسب تبدیل می‌کند.

این وب کم قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD 720p دارد، اما توجه کنید که یکی بودن کیفیت فیلمبرداری این وب کم با وب کم داخلی لپتاپ‌های امروزی به معنای یکسان بودن کیفیت آن‌ها نیست و استفاده از سننسور دوربین و لنز‌های بزرگتر در وب کم‌های اکسترنال باعث می‌شوند تا کیفیت تصویر بسیار بالاتری را در رزولوشن یکسان به شما ارائه دهند.

وب کم تاشو لاجیتک C525 HD دارای میکروفون داخلی است صدای شما را با شفافیت کامل در تماس‌های تصویری منتقل می‌کند.

وب کم تاشوهمچنین این وب کم تاشو قابلیت چرخش و زاویه دید دوربین را تغییر دهید. همچنین با وجود لنزهای متحرک درون دوربین این وب کم دارای فوکوس خودکار تصویر است تا همیشه با شفافیت کامل دیده شوید.

همچنین این وب کم دارای چراغ نارنجی رنگی است که در زمان فعال شدن دوربین روشن می‌شود تا به کاربر پیام دهد که دوربین روشن و در حال تصویربرداری است.

این ویژگی یک ویژگی امنیتی به حساب می‌آید و تنها در صورتی که این چراغ روشن شود دوربین قادر به ارسال تصویر است و شما می‌توانید تا از غیر فعال بودن وب کم خود زمانی که این چراغ خاموش است اطمینان داشته باشید.

جمع‌بندی

وب کم Logitech C525 HD یک وب کم تاشو و بسیار پرتابل است که می‌توانید همیشه آن را در کیف خود به همراه داشته باشید؛ علاوه بر آن این وب کم قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD 720p و صدابرداری با میکروفون داخلی را دارد و یک وب کم با ویژگی‌های مناسب محسوب می‌شود که به کمک آن می‌توانید به برقراری تماس‌های تصویری بپردازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *