یک جوی استیک می‌تواند تجربه بی‌نظیری برای کسانی که بازی‌های شبیه‌ساز مبارزه و پرواز را بازی می‌کنند، فراهم کند. هدایت یک هواپیما با جوی استیک مخصوص خیلی حس متفاوتی نسبت به هدایت آن با ماوس دارد. جوی استیک Logitech Extreme 3D Pro یک انتخاب عالی برای بازی‌های شبیه ساز پرواز است. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

جوی استیک با کمترین فضای اشغال شده

نکته‌ای که بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای از آن رنج می‌برند محدودیت فضای میزشان برای استفاده از جوی استیک است. اما جوی استیک Logitech Extreme 3D Pro فضای کمتری نسبت به سایر مدل‌های جوی‌استیک‌های شبیه‌ساز پرواز اشغال می‌کند. این جوی استیک برخلاف سایر جوی استیک‌های مشابه از دستگاه دیگری برای کنترل فشار استفاده نمی‌کند و به همین علت به فضای کمتری نیاز دارد. پایه سنگین شده و پایدار این دستگاه باعث می‌شود در تمام مدت بازی به زمین متصل بماند.

جوی استیک لاجیتک

همه چیز تحت کنترل شماست

در کنار جوی استیک Logitech Extreme 3D Pro شش دکمه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای مشاهده نقشه ، باز شدن چرخ فرود و … تنظیم کنید. البته نیازی نیست که این دکمه‌ها را در بازی‌های مبارزه‌ای استفاده کنید، چراکه پایین‌تر از دسته قرار دارند و برای فشردن آن‌ها یا باید از دست چپ خود استفاده کنید یا باید برای لحظه‌ای دسته را رها کنید که انجام این کارها در بازی‌های مبارزه‌ای اصلاً ساده نیست.

جوی استیک Logitech

چرخ بزنید و قدرت مانور هواپیمای خود را به رخ رقیبتان بکشید

نکته بسیار مهمی که در رابطه با این جوی استیک وجود دارد این است که دسته علاوه بر حرکت به عقب و جلو می‌تواند به چپ و راست نیز بچرخد. این مهم باعث شده بتوانید چرخش‌های حول محور طولی، عرضی و عمودی هواپیما را نیز با همین دسته انجام دهید. بدین ترتیب می‌توانید از چهار دکمه روی خود دسته برای عملیات‌های مربوط به مبارزه و نظایر آن استفاده کنید.

علاوه بر تمام موارد گفته شده جوی استیک Logitech Extreme 3D Pro طراحی مناسب و ارگونومیک دارد و ماشه تعبیه‌شده برای شلیک سریع تجربه متفاوتی برای کاربر ایجاد می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و خرید آن می‌توانید به صفحه جوی استیک Logitech Extreme 3D Pro مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *