در گذشته اگر به دنبال سیستمی برای برقراری تماس‌های تصویری خود بودید، گزینه‌های شما محدود به سیستم‌های ویدئو کنفرانس پیشرفته‌ای بودند که کاربری بسیار دشواری داشتند یا وبکم‌های بسیار ساده‌ که کیفیت تصویر بسیاری به شما ارائه می‌دادند می‌شد. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده تجهیزات ویدئو کنفرانس و به خصوص شرکت لاجیتک که در حال حاضر رهبر بازار وبکم‌ است برای هر شخص با هر احتیاجاتی در تماس‌های تصویری خود وبکمی ارائه کرده‌است و در این مطلب قصد داریم تا بهترین وبکم لاجیتک برای شما را بیابیم.

برای اینکه بهترین وبکم لاجیتک در هر دسته‌بندی را به شما معرفی کنیم دلایل برتری آن را به شما توضیح خواهیم داد.

 

وبکم لاجیتک

بهترین وبکم لاجیتک برای استریم حرفه‌ای : Logitech BRIO

  • قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۴K
  • فوکوس و تنظیم نور خودکار
  • تصویربرداری با کیفیت‌های ۴K، ۱۰۸۰p و ۷۲۰p

وبکم لاجیتک BRIO بهترین وبکم برای استریم و پخش زنده به صورت حرفه‌ای است و دارای قابلیت‌هایی است که ارستریمرهای حرفه‌ای را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و قیمت آن از بسیاری از دوربین‌های دیجیتال های‌اند موجود در بازار کمتر است. با محدودیت‌های پخش‌زنده‌ای که در حال حاضر وجود دارند نمی‌توان از تمامی امکانات این وبکم لاجیتک فوق‌العاده بهره گرفت. با این حال تصاویر ارائه شده توسط این وبکم لاجیتک بهترین تصاویری است که از یک وبکم مشاهده کرده‌ایم همچنین داشتن تجهیزاتی با کیفیت ۴K ULTRA HD برای آینده‌ای نزدیک که قابلیت پخش زنده با این کیفیت را خواهیم داشت کاملاً عقلانی است همچنین این وبکم لاجیتک قابلیت تغییر کیفیت تصویر، فریم ریت  و زاویه دید خود را دارد تا تصاویری که مناسب شرایط شماست را به شما ارائه دهد. همچنین این وبکم به کمک سنسور مادون قرمز خود دارای قابلیت تشخیص چهره است و در Windows 10 می‌تواند در فرایند باز کردندسکتاپ و فرایند پرداخت به عنوان رمز عبور شما عمل کند.

 

وبکم لاجیتک

بهترین وبکم لاجیتک برای استفاده زیاد : Logitech C922

  • به همراه گواهی استفاده XSplit Premium به مدت ۳ ماه
  • قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p
  • زاویه دید ۷۸ درجه
  • قابلیت کار با نرم‌افزار Logitech Capture

یکی از پرطرفدارترین ترین وبکم‌های گیمینگ ارائه شده از طرف لاجیتک وبکم Logitech C922 است و دلیل آن قابلیت پخش زنده بدون هیچگونه لگ و کندی تصویر است. درست است که کیفیت تصویربرداری آن از Full HD 1080p بالاتر نمی‌رود، اما می‌توانید در حالت ۷۲۰p آن با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری کنید. این وبکم دارای یک لنز شیشه‌ای است تا پس از گذشت زمان آسیبی به لنز دوربین وارد نشود و در جعبه این وبکم گواهی استفاده از XSplit به مدت ۳ ماه را دریافت خواهید کرد که دبرای استفاده به همراه پلتفرم‌هایی مانند Twitch در نظر گرفته شده‌است. همچنین این وبکم قابلیت تنظیم فوکوس و نور به صورت خودکار را دارد و این موضوع بدین معناست که در هنگام بازی لازم نیست تا نگران تصویر خود باشید و می‌توانید تمرکز خود را بر بازی خود نگه‌ دارید. همچنین به کمک این وبکم و ساپورت آن از نرم‌افزار Logitech Capture می‌توانید به صورت زنده به ادیت ویدئوی خود بپردازید.

 

وبکم لاجیتک

بهترین وبکم لاجیتک برای افراد دورکار : Logitech C930e

  • ۴ برابر زوم دیجیتال
  • زاویه دید ۹۰ درجه
  • تکنولوژی RightLight 2 برای تصحیح نورپردازی تصویر
  • شاتر امنیتی
  • مناسب برای استفاده با اکثر پلتفرم‌ها

حرفه‌های بیشتری در حال تعویض رویه و دورکاری هستند. اگر شما نیز از این رویه پیروی می‌کنید و وبکمی مناسب را برای دفتر خانگی خود و یا حضور در جلسات از راه دور لازم دارید که کیفیت تصویری مناسب و عملکردی روان را در اختیار شما قرار دهد، Logitech C930e گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این وبکم دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰p است که تصاویری با جزئیات بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد و دارای زاویه دید ۹۰ درجه است که برای حضور در جلسات به صورت تک نفره و در محیط‌های کوچک مانند دفتر خانگی بسیار مناسب است. همچنین این وب کم دارای ساپورت پروسه فشرده‌سازی فایل با استاندارد H.264 است که باعث می‌شود تا برای ارسال تصویر با کیفیت بالای Full-HD به پهنای باند کمتری به سبب کم بودن حجم فایل داشته باشید تا در میان جلسه با قطعی ارتباط مواجه نشوید.

همچنین می‌توانید مقایسه وبکم‌های لاجیتک سری Logitech C9 را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *