با توجه به پرسش فراوان افراد در رابطه با نحوه استعلام گارانتی محصولات اسپیرو تصمیم گرفتیم تا مطلبی را به این موضوع اختصاص دهیم. شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری محصولات برندهای بیاند، لاجیتک، لاجیتک جی، آلتیمیت ایرز، جی‌برد و مانیتورهای برند ایسوس در ایران است و خدمات پس از فروش محصولات برندهای ذکر شده توسط شرکت اسپیرو ارائه می‌شود.

نحوه استعلام گارانتی محصولات شرکت اسپیرو

استعلام گارانتی محصولات اسپیرو به سادگی و از طریق سامانه استعلام گارانتی شرکت اسپیرو به آدرس club.espeero.com قابل انجام است.

زمانی که این آدرس را باز می‌کنید با صفحه زیر رو به رو می‌شوید.

استعلام گارانتی اسپیرو

با توجه به این که بررسی و استعلام گارانتی محصولات با برندهای مختلف با اطلاعات متفاوتی انجام می‌گیرد در مرحله اول باید تا برند محصول خود را از بین برندهای محصولات ارائه شده توسط شرکت اسپیرو انتخاب کنید تا اطلاعات مورد نیاز برای محصول خود را مشاهده کنید.

به عنوان مثال برای محصولات برند ایسوس باید تا سریال برچسب گارانتی درج شده بر روی جعبه محصولات را در این صفحه وارد کنید و برای محصولات لاجیتک باید تا شماره سریال درج شده بر روی محصول را وارد کنید و وارد کردن سریال برچسب گارانتی یک مورد اختیاری به حساب می‌آید.

دقت کنید که برای استعلام گارانتی محصولات لاجیتک سریال محصول درج شده بر روی محصول با سریال نامبر درج شده بر روی جعبه متفاوت است و برای بررسی زمان منقضی شده گارانتی محصول خود می‌بایست تا سریال نامبر درج شده بر روی محصول را در سامانه وارد نمایید.

بعد از وارد کردن سریال نامبر محصول یا برچسب گارانتی در صورتی که محصول شما شامل گارانی باشد و در سامانه استعلام گارانتی اسپیرو ثبت شده باشد با صفحه‌ای مشابه صفحه زیر مواجه خواهید شد.

استعلام گارانتی اسپیرو

در این صفحه می‌توانید تا زمان باطل شدن گارانتی محصول خود را مشاهده کنید.

در صورتی محصول خود را به تازگی تهیه کرده‌اید و در سامانه استعلام گارانتی با پیام زیر مواجه می‌شوید می‌توانید تا با تماس با بخش خدمات پس از فروش ما گارانتی محصول خود را بررسی کنید.

استعلام گارانتی اسپیرو

همچنین می‌توانید تا ویدئو راهنمای استعلام گارانتی را برای راهنمایی بیشتر مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *