راهنمای استعلام گارانتی محصولات شرکت اسپیرو از طریق ثبت سریال برچسب گارانتی و سریال نامبر S/N روی محصول در صفحه استعلام گارانتی اسپیرو امکانپذیر است.
اسپیرو با هدف واردات محصولات با کیفیت، در قدم اول به دنبال تامین کالای مورد نیاز و با کیفیت برای مصرف کنندگان است که در گام بعدی تامین خدمات پس از فروش کالا و گارانتی را، ملاک برتری خود و تامین رضایت مشتریان نسب به محصولاتش می داند. به همین دلیل اطمینان و یا عدم اطمینان مشتریان به تامین کنندگان کالا نیز بستگی به نوع خدمات پس از فروش به مشتریان دارد.

از این رو اسپیرو به عنوان تنها نماینده رسمی محصولات لاجیتک، لاجیتک جی، بیاند، آلتیمیت ایرز و Jaybird در ایران برای اطمینان مشتریان از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات با ارائه سیستم اطلاع مشتریان از مدت زمان گارانتی محصولات عرضه شده توسط اسپیرو کرده است.
جهت استعلام گارانتی می توانید بعد از ورود به صفحه استعلام گارانتی اسپیرو به دو صورت عمل کنید.

 

  • روش اول: وارد کردن سریال نامبر S/N به تنهایی (الزامی)
  • روش دوم: وارد کردن سریال نامبر S/N به علاوه ورود سریال برچسب گارانتی

استعلام گارانتی محصولات شرکت اسپیرو

فرق این دو روش در نحوه ارائه گزارش مختلف گارانتی است. در روش اول یعنی فقط ورود سریال نامبر محصول که روی خود کالا ثبت شده است شما فقط می توانید مدت گارانتی به صورت کلی را بدانید. در روش دوم، علاوه بر سریال نامبر محصول می توانید سریال برچسب گارانتی را نیز وارد کنید که در این صورت می توانید، ماه و روز دقیق پایان گارانتی کالا را مشاهده کنید.

برای آشنایی از محل قرارگیری کد سریال نامبر و سریال برچسب گارانتی محصول، تصاویر زیر نمونه ای از محصولات را نشان می دهد.

  • تصویر کد سریال نامبر S/N روی محصول:

استعلام گارانتی محصولات شرکت اسپیرو

  • نمونه ای از تصویر کد سریال برچسب گارانتی روی جعبه محصولات بیاند و لاجیتک:

استعلام گارانتی محصولات شرکت اسپیرو

نظرات (17)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *