اسپیکر بلوتوث جدید آلتیمیت ایرز با نام WONDERBOOM که از خانواده محصولات Ultimate Ears می باشد از طریق شرکت اسپیرو وارد ایران شد.

اسپیکر بلوتوث آلتیمیت ایرز WONDERBOOM یک اسپیکر قابل حمل حدودا به اندازه یک پرتقال بزرگ است که به راحتی امکان استفاده و حمل در هر مکانی را به شما می دهد. وزن این محصول حدود 450 گرم است.

 

اسپیکر بلوتوث جدید آلتیمیت ایرزمقاوت آن در مقابل آب و ضربه بسیار زیاد است. در واقع تمامی این محصولات دارای IPX7 می باشند. یعنی به مدت نیم ساعت تا عمق یک متر در آب آسیبی نمی بینند. با استفاده از کشی که به بخش بالایی محصول متصل است می توانید این اسپیکر بلوتوث را به کول پشتی کمربند خود وصل کنید و در هنگام کوهنوردی که دست شما به آزادی بیشتری نیاز دارد از آن استفاده کنید.
برای این که بتوانید از صدای بلندتری در هنگام گوش دادن به موسیقی در محیط های باز برخوردار باشید، محصولات آلتیمیت ایرز امکانی دارند که می توانند به هم متصل شوند. اسپیکر های آلتیمیت ایرز می توانند به همدیگر متصل (Join) شوند و در نتیجه صدای بلندتری خواهید داشت. دابل آپ و پارتی آپ از ویژگی منحصر به فرد اسپیکر های پرتابل آلتیمیت ایرز است.

 

اسپیکر بلوتوث جدید آلتیمیت ایرز WONDERBOOM با قابلیت دابل آپ

دابل آپ امکان اتصال دو اسپیکر از این محصولات را برای شما فراهم می کند. اسپیکر WONDERBOOM به صورت بلوتوث به پخش کننده و Player متصل می شود. برد اتصال آن 30 متر است.

در صورتی که بخواهید این محصول را دابل آپ کنید می توانید با نگه داشتن همزمان علامت wonderboom در قسمت بالای محصول این کار را انجام دهید. در نتیجه صدای بلندتری از آن را خواهید شنید. باتری این اسپیکر از طریق کابل میکرو USB شارژ می شود.

در انتها اگر دنبال اسپیکربلوتوثی با مقاوت بالا در مقابل ضربه و آب هستید که قابلیت حمل را داشته باشد محصولات آلتیمت ایرز بهترین انتخاب برای شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *